Situatieschets:Op 27/4/2018 zijn wij bij Europoint langs gegaan met de grondplannen van onze woning om te laten berekenen hoeveel pakketten laminaat, ondergrond en plinten wij nodig hadden om deze dan ook effectief bij Europoint te bestellen. Op aanraden van de verkoper, hebben wij 47 pakketten met toebehoren aangekocht. Wij hebben nu een overschot van 12 ongeopende pakketten laminaat Eligna EL3908, 2 rollen ongeopende ondergrond UniSound en 1 verpakking plinten EL3908.Wij hebben de laminaat aangekocht in mei aangezien onze woning opgeleverd zou worden in juli, maar wegens omstandigheden buiten onze wil om, vond de oplevering pas plaats op 13/09/2018. Voor de oplevering mochten er geen werken door onszelf worden uitgevoerd.Klacht:Ondanks de foutieve berekening door medewerker van Europoint, willen zij de artikelen niet terugnemen.Onze ondernomen stappen:Telefonisch contact en contact via mail met in bijlage leveringsbon.Resultaat ondernomen stappen:- Europoint wilt artikelen nog steeds niet terugnemen- Europoint vindt dat wij de berekening moesten controleren, terwijl wij juist op hun ervaring rekenden omdat wij hier zelf niets van kennen en met die reden persoonlijk naar de winkel zijn gegaan met onze grondplannen- Europoint beschuldigt ons nu dat we, door de grote overschot, een kamer hadden meegerekend bij de bestelling en daar nadien toch geen laminaat hebben geplaatst. Wij hebben een sleutel-op-de-deur-woning gekocht en wisten dus al van voor we naar Europoint gegaan zijn, welke kamers betegeld werden door de bouwfirma en welke niet. In elke kamer die niet betegeld werd door de bouwfirma, werd laminaat geplaatst. Het is dus niet mogelijk dat een ruimte last-minute is gewijzigd. U kan hiervoor navraag doen bij onze bouwfirma.