Beste, Meer dan een week geleden had ik een bestelling geplaatst, maar na een uur hadden wij nog steeds niets ontvangen of gehoord. Na een telefoontje krijg ik enkel te horen dat de levering naar ons adres al een tijdje vertrokken was. Enkele minuten na dat telefoontje ging wel de bel en toen ik daar vroeg of dat normaal was, dan zei men dat dit kon gebeuren als het druk was. Er staat echter op jullie website 'Uw favoriete pizza's geleverd in 30 minuten'. Ik vind dat nogal misleidende reclame als jullie die belofte niet kunnen houden en zelf ook reageren alsof dit normaal is. Zeker omdat de pizza ondertussen niet zo warm meer was. Mijn dochter van 3 jaar moest ook op tijd in bed, maar dit duurde hierdoor een half uur langer. Ik heb die avond een mail gestuurd naar jullie, maar nog steeds geen antwoord ontvangen. Een vorige keer had ik een specifiek uur geselecteerd en toen kwamen jullie een half uur te vroeg toen wij eigenlijk nog niet klaar waren om te eten. Ik heb toen geen klacht gestuurd omdat het de eerste keer was, maar nu is het wel al de tweede keer op rij en krijg ik zelfs geen reactie op mijn mail. Ofwel verwacht ik dat jullie een compensatie aanbieden als jullie niet binnen het half uur kunnen leveren (bvb 50% terugbetaling) en dat jullie dat ook zo vermelden op de website voor alle klanten, ofwel vind ik dat die reclame niet op jullie website thuishoort. Met vriendelijke groeten