Beste, Allereerst wil ik zeggen dat ik het uiterst bedroevend vind dat u, de firma HR BVBA uit Laakdal, mij niet persoonlijk hebt gecontacteerd, maar onmiddellijk uw advocaat hebt ingeschakeld.In bijlage de brief die ik ontvangen heb van hemDeze melden dat de ladderlift er (voor de ramen van de 3 eigenaars van onze appartementsblok) een week heeft gestaan. Dit heb ik dus van uw advocaat vernomen en niet van u. Omdat u op voorhand wist dat dit erover was ? De vraag blijft : WAAROM heeft die lift daar een week gestaan ? Een efficiënte firma zorgt toch immers dat de oude ramen al zijn uitgebroken zodat deze direct naar het gelijkvloers kunnen vervoerd worden en dan aansluitend de nieuwe ramen naar de 6de verdieping gebracht worden. Mijn gedacht duurt dit maximaal 2-3 uur en geen zes, laat staan 1,5 dagen. Dus mijn bevindingen zijn wel degelijk gegrond en niet lasterlijk Op de korting heb ik wel degelijk recht, zie bijgevoegde offerteOm een premie voor het plaatsen van hoogrendementsglas te kunnen aanvragen, zijn er bepaalde vermeldingen nodig op uw fakturen, wat u dus hebt nagelaten (zie bijgevoegde faktuur) Ook heb ik een attest nodig en foto's van de ramen. Deze heb ik NOOIT ontvangenGraag dit zsm in orde brengen en mij de originele fakturen opsturenUiteindelijk heb ik besloten om toch tot de betaling van de verschuldigde som over te gaan, NIET dat ik akkoord ga, maar om verder nutteloos tijdverlies en vooral een rechtzaak te vermijden Hoogachtend,Een uiterst ontevreden en dan ook éenmalige klantP.S. Dit alles is VRIJE MENINGSUITING en geen ongegronde en lasterlijke aantijgingen