Terug

Te hoge factuur

Closed Openbaar

Dumont daktechniek

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Dumont daktechniek

22/03/2024

Ik vroeg online een offerte voor het vegen van mijn schoorsteen en kwam via google onmiddellijk op de website van Dumontdaktechniek .be Daar staat dat reinigen van schoorsteen 45,-€ kost. Voorrijkosten 25€.Ik kreeg geen offerte maar wel onmiddellijk voorstel uit 2 afspraken waarvan ik de eerste nam aan gezien ik toevallig thuis was.De nederlandse man die kwam, ging direct aan het werk en bij het vragen van advies over de ventilatie van de haard, kon hij me niet antwoorden. Achteraf gaf hij me de factuur met 7x 45€ en 25€ in totaal 340€ met BTW 360,€Toen ik hem zei dat dat niet kon, vertelde hij me dat er per meter schouw gerekend wordt en machinaal gedaan wordt en dat ze dus 7 keer de prijs rekenen. Ik heb hem meermaals gezegd dat dit niet kon maar hij duwde me het certificaat (voor de brandverzekering) in mijn handen en zei dat ik moest tekenen en betalen. Ik heb dit gedaan maar had dit beter niet gedaan. Ondertussen 3 mails naar hen gestuurd om klacht in te dienen maar uiteraard krijg ik geen antwoord. Een offerte heb ik nooit gekregen. Op de factuur staat nooddienst en advies op, beiden onjuist.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform