Terug

Tankslang defect, Lukoil weigert terug te betalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

P. A.

Naar: LUKOIL

01/06/2025

Toen mijn vrouw op 6 december tankte bij Lukoil in de Baron Ruzettelaan te Brugge gebeurde het volgende: 1. Ze koos station nr 1. Nadat ze met mijn kredietkaart vooruit betaald had haalde ze de tankslang uit het station nr 1 maar die begon direct te spuiten, ze probeerde hem op onze auto aan te sluiten dat lukte niet dus heeft ze hem weer vlug op het station aangesloten, pas toen stopte hij met spuiten. Hier werd mij dus op 6/12 om 19h52 5.37EU voor aangerekend. Ik kon geen betaalbewijs krijgen, het papier was op. Lukoil kon dit zonder twijfel ook op de bewakingsbeelden zien. 2. Daarna koos ze station 3. Daar tankte ze ter waarde van 35.86EU betaald op 20h03 eveneens op 6/12. Ook daar was het papier op, dus geen betaalbewijs. Wij vinden dat de eerste betaling van 5.37EU teruggestort moet worden. Tegelijk willen we een elektronisch betaalbewijs van de tweede tankbeurt twv 35.86EU ontvangen. We hebben dit op 7/12 gemeld aan Lukoil (email). Ook op 11 feb om 16h04 gebeld naar 022541641 waar men doorverwees naar 022541618 die beloofden dit terug te betalen. Deden ze niet. Daarna nog paar keer gebeld, dan op vraag naar een ander emailadres gestuurd waar men nu al 2 keer zei dit te zullen onderzoeken. Maar dat zijn duidelijk trucjes om het te rekken tot de klant opgeeft. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform