Beste,op 4 mei heb ik een Bristol tafel gekocht, met Tafelblad Lontano Teak L180 x 80 van set Malito. (bestel nr 768476)Deze hebben we onmiddelllijk met Bristol product ingesmeerd en behandeld.Reeds kort nadien merkten we zwarte plekjes in de tafel op, waarna we deze na 2 maanden licht hebben afgeschuurd en opnieuw met Bristol product behandeld - de plekjes zitten echter duidelijk dieper in het hout.Intussen zijn we enkele maanden verder en is de volledige tafel aangetast. Ik vermoed dat dit een soort blauwschimmel is die volgens wat ik kan terugvinden in het hout zit. Bijgevolg wens ik graag te informeren wat de garantie toepassingen zijn teneinde een nieuw tafelblad zonder aantasting te verkrijgen.Op 2 oktober heb ik, na bezoek in de winkel waar aankoop is gedaan (Zemst) op hun doorverwijzen een mail gestuurd naar de klantendienst met bovenstaande informatie + foto materiaal (deze heeft ticket 869567 gekregen)Op 12 oktober heb ik nogmaals vraag gesteld om me antwoord te bezorgen - behalve de automatisch gegenereerde mail had ik tot op heden niets terug vernomen.Op 18 oktober heb ik dan nogmaals een mail gestuurd met vraag me antwoord te bezorgen. Tot op heden zonder gevolg.We zijn nu 7 november en tot op heden heb ik geen antwoord nog een gepast voorstel en of garantie ontvangen. Daarom dat ik helaas via deze weg te werk ga, teneinde alsnog antwoord en oplossing te krijgen!Dank voor een reactie!Mvg,K.