Terug

Tafel stuk geleverd en uit assortiment

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

W. L.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

15/01/2025

Beste, In de maand Juli kochten wij bij exterioo een tafel van 270 CM en keramisch glazen tafelblad aan een stevige korting. Bij levering bleek echter dat het glas gebroken was. Daarop werd besloten het tafelblad mee te nemen en het onderstel hier te laten. Echter bleek nadien dat ze het tafelblad niet meer op stock hadden. Initieel werd mij verteld dat het artikel niet terug op stock kwam. Uiteindelijk zeiden ze mij dat het wel weer op stock zou komen maar pas in Januari. Akkoord dus om te wachten en in januari zouden ze onze tafel opnieuw leveren. Nu blijkt: tafel is helemaal niet besteld. Ze weigeren dit te doen en de enige opties die ze mij aanbieden zijn: 1) Dezelfde tafel maar van 50 CM kleiner voor dezelfde prijs 2) een veel duurdere tafel aankopen en 10% korting op de meerwaarde 3) aankoop annuleren en geld terugstorten Mij lijkt het dat wij een akkoord hadden over verkoop , ze hebben het stuk geleverd en zijn mij daarom, in mijn ogen, een vervangstuk verschuldigd. Wij zijn bereid een volkeramisch tafelblad te nemen maar niet aan de meer prijs die zij voorstellen. Het is ook zo dat ze ervoor hebben gekozen het tafelblad niet meer in hun assortiment op te nemen maar ze kunnen dit volgens mij wel nog bestellen bij hun leverancier. Ik heb alles op mail en kan deze ook bezorgen. Alvast bedankt.

Berichten (1)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: W. L.

17/01/2025

Benno (Exterioo Tuinmeubelen) 17 jan 2025 08:53 CET Hey Wim Bedankt voor deze melding. Erg jammer om te horen dat je geen akkoord kan vinden omtrent je tafel. Het is inderdaad zo dat we dit tafelblad niet meer produceren, en dus ook niet kunnen aanleveren. Het is niet mogelijk om enkele bestellingen door te geven aan onze fabrikant, en dat is geheel normaal. We doen er alles aan om je een alternatief aan te bieden. Dat blijkt inderdaad moeilijker dan verwacht, gezien de hoge korting die je hebt ontvangen voor een eindereeks artikel. We kunnen uiteraard ook steeds aanbieden om de tafel op te halen en terug te betalen. Hopelijk kunnen we alsnog een alternatief vinden dat binnen jullie wensen ligt, en ook respect heeft voor jullie budget. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groeten, Benno Customer Care Exterioo Tuinmeubelen Klachten 15 jan 2025 22:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Met vriendelijke groeten, Customer care Exterioo Tuinmeubelen 09/298 10 43 www.exterioo.be Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen. Mogelijk gemaakt door Zendesk [L2N0G2-DPL4N]

Bemiddeling door Testaankoop 22 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform