Terug

Switch Cyrana mensen bedriegen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Switch

30/12/2021

Voor en tijdens de verkoop wordt de Cashback via Cyrana door Switch voorgeschoteld als ‘je moet u daar niets van aantrekken, wij regelen alles hier wel voor u…’Echter, … na verkoop schuiven ze alle verantwoordelijkheid af naar hun zogezegde partner Cyrana….Switch, hou op met dat onder één hoedje spelen met die oplichters, want jullie zijn medeplichtig aan deze wantoestanden!!!En nu wachten op het bevestiging van stopzetting contract ,meer dan 1week wachten op bevestigingsmail, maar alles door SWITCH SHOPPINGSCENTER WIJNEGEMstop met bedriegen van mensen!!!!!Nu zeggen ze geen cashback Als je abonnement stopzet Toestel dat ik gekocht heb staat op website 909€ en ze verkopen dat aan mij aan 939€. Puur diefstal ik heb helemaal geen vertrouwen in deze winkel meer

Berichten (26)

Switch

Naar: S. M.

30/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 913228.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[ERVMQ0-EDWO]

Switch

Naar: S. M.

04/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 914067.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[PYQ950-WG8L]

S. M.

Naar: Switch

11/01/2022

Gewoon automatische antwoord gekregen . Momenteel heel druk bla bla bla , 0 service mensen in zak zetten dat kunnen jullie voor de rest niets .

Switch

Naar: S. M.

11/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 915305.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[R5XRDD-Y2PW]

S. M.

Naar: Switch

12/01/2022

2weken verder nog geen antwoord Alleen een automatische antwoord met ticketnummer verder gebeurd er niets !!!!!!!!!!!!!!!!!

Switch

Naar: S. M.

12/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 915746.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[E49RXG-6W8O]

S. M.

Naar: Switch

13/01/2022

???????????Gaan jullie nog antwoord geven

Switch

Naar: S. M.

13/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 916093.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[6MVLMV-VY6Z]

S. M.

Naar: Switch

18/01/2022

?????????????)????????????

Switch

Naar: S. M.

18/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 917096.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[09E0XL-YMZV]

Switch

Naar: S. M.

26/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste klant,Je vraag werd afgesloten. Hieronder vind je het recentste antwoord van onze medewerker.----------------------------------------------Pepijn, 26 jan. 2022 07:44 CETBeste KlachtenboxBedankt voor uw bericht.Wij bevestigen de ontvangst van uw melding met betrekking tot de diensten van Celside, Hubside en/of Cyrana.Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de klantendienst van onze partner.Zij leggen zich erop toe om u binnen de twee werkdagen te contacteren.Hopende u hiermee van dienst te zijn wensen wij u wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,PepijnAls je aanvraag nog niet is opgelost kan je deze opnieuw openen door te antwoorden op deze mail.Indien je aanvraag als afgesloten beschouwd mag worden, zouden we graag je mening vragen over de support die je hebt ontvangen:Goed, ik ben tevreden - Slecht, ik ben ontevreden--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[6MVLMV-VY6Z]

Switch

Naar: S. M.

26/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste klant,Je vraag werd afgesloten. Hieronder vind je het recentste antwoord van onze medewerker.----------------------------------------------Pepijn, 26 jan. 2022 07:46 CETBeste KlachtenboxBedankt voor uw bericht.Wij bevestigen de ontvangst van uw melding met betrekking tot de diensten van Celside, Hubside en/of Cyrana.Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de klantendienst van onze partner.Zij leggen zich erop toe om u binnen de twee werkdagen te contacteren.Hopende u hiermee van dienst te zijn wensen wij u wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,PepijnAls je aanvraag nog niet is opgelost kan je deze opnieuw openen door te antwoorden op deze mail.Indien je aanvraag als afgesloten beschouwd mag worden, zouden we graag je mening vragen over de support die je hebt ontvangen:Goed, ik ben tevreden - Slecht, ik ben ontevreden--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[E49RXG-6W8O]

Switch

Naar: S. M.

26/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste klant,Je vraag werd afgesloten. Hieronder vind je het recentste antwoord van onze medewerker.----------------------------------------------Pepijn, 26 jan. 2022 07:49 CETBeste KlachtenboxBedankt voor uw bericht.Wij bevestigen de ontvangst van uw melding met betrekking tot de diensten van Celside, Hubside en/of Cyrana.Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de klantendienst van onze partner.Zij leggen zich erop toe om u binnen de twee werkdagen te contacteren.Hopende u hiermee van dienst te zijn wensen wij u wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,PepijnAls je aanvraag nog niet is opgelost kan je deze opnieuw openen door te antwoorden op deze mail.Indien je aanvraag als afgesloten beschouwd mag worden, zouden we graag je mening vragen over de support die je hebt ontvangen:Goed, ik ben tevreden - Slecht, ik ben ontevreden--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[R5XRDD-Y2PW]

Switch

Naar: S. M.

26/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste klant,Je vraag werd afgesloten. Hieronder vind je het recentste antwoord van onze medewerker.----------------------------------------------Pepijn, 26 jan. 2022 07:42 CETBeste KlachtenboxBedankt voor uw bericht.Wij bevestigen de ontvangst van uw melding met betrekking tot de diensten van Celside, Hubside en/of Cyrana.Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de klantendienst van onze partner.Zij leggen zich erop toe om u binnen de twee werkdagen te contacteren.Hopende u hiermee van dienst te zijn wensen wij u wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,PepijnAls je aanvraag nog niet is opgelost kan je deze opnieuw openen door te antwoorden op deze mail.Indien je aanvraag als afgesloten beschouwd mag worden, zouden we graag je mening vragen over de support die je hebt ontvangen:Goed, ik ben tevreden - Slecht, ik ben ontevreden--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[09E0XL-YMZV]

Switch

Naar: S. M.

26/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste klant,Je vraag werd afgesloten. Hieronder vind je het recentste antwoord van onze medewerker.----------------------------------------------Pepijn, 26 jan. 2022 07:53 CETBeste KlachtenboxBedankt voor uw bericht.Wij bevestigen de ontvangst van uw melding met betrekking tot de diensten van Celside, Hubside en/of Cyrana.Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de klantendienst van onze partner.Zij leggen zich erop toe om u binnen de twee werkdagen te contacteren.Hopende u hiermee van dienst te zijn wensen wij u wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,PepijnAls je aanvraag nog niet is opgelost kan je deze opnieuw openen door te antwoorden op deze mail.Indien je aanvraag als afgesloten beschouwd mag worden, zouden we graag je mening vragen over de support die je hebt ontvangen:Goed, ik ben tevreden - Slecht, ik ben ontevreden--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[ERVMQ0-EDWO]

S. M.

Naar: Switch

26/01/2022

En hoe zit dat met cashback van 250€ Binnen 4weken Aanvraag 21/12 Meer als 4weken heb nog altijd geen nieuws van cashback

Switch

Naar: S. M.

26/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste klant,Je vraag werd afgesloten. Hieronder vind je het recentste antwoord van onze medewerker.----------------------------------------------Pepijn, 26 jan. 2022 16:20 CETBeste KlachtenboxBedankt voor uw bericht.We hebben deze klacht al verschillende keren ontvangen en doorgestuurd naar de juiste dienst.Met vriendelijke groeten,PepijnAls je aanvraag nog niet is opgelost kan je deze opnieuw openen door te antwoorden op deze mail.Indien je aanvraag als afgesloten beschouwd mag worden, zouden we graag je mening vragen over de support die je hebt ontvangen:Goed, ik ben tevreden - Slecht, ik ben ontevreden--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[ERV6QX-OZ7D]

Switch

Naar: S. M.

26/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 918692.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[ERV6QX-OZ7D]

S. M.

Naar: Switch

05/02/2022

CASHBACK 250€ nog altijd niets van gehoord ?????????????

Switch

Naar: S. M.

05/02/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 920670.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[93LR6V-Y6M9]

S. M.

Naar: Switch

15/02/2022

????????????????????????Ik wil mijn geld Cashback.21/12/2021 En heb nog altijd geen nieuws

Switch

Naar: S. M.

15/02/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 922622.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[93LWY6-KOK9]

S. M.

Naar: Switch

09/03/2022

Mijn cashback 250€ van 21/122021???????????????????????????????

Switch

Naar: S. M.

09/03/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 926770.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[5MV640-Y95P]

S. M.

Naar: Switch

16/03/2022

Mijn cashback van 21/12/2021 ????????????????????????

Switch

Naar: S. M.

16/03/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 927822.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[5MV6DM-V64P]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform