Terug

Sun vaatwaspoeder 3000ml

Closed Openbaar

Plein.be

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Plein.be

19/03/2017

Wij hebben op basis van de prijs die we hebben gezien op de site van plein.be 3 x vaatwaspoeder besteld van sun 3000 ml aan de prijs tussen 3 en vier euro. Om een minimale bezorgkngskost te moeten betalen hebben wij onze bestelling opgetrokken tot boven 25 euro.Plein heeft ons laten weten dat onze bestelling reeds op weg was en tegelijkertijd dat de sun vaatwaspoeder niet meer beschikbaar was. Men ging en heeft het verschil terg gestort maar wel de maximale leverkosten aangerekend. Wij willen eigenlijk de sun die we hebben besteld aan de prijs die we hebben besteld min de leverkosten volgens de voorwaarden van Plein.

Berichten (2)

Plein.be

Naar: A. C.

19/03/2017

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben deze geregistreerd (15516) en binnen één werkdag nemen onze klantadviseurs contact met u op. Met vriendelijke groet,Plein.nlT: 088 - 8000 200 (ma t/m vr 8.00 - 18.00)klantenservice@plein.nl----------------------------------------------klachtenbox@test-aankoop.be, 19 mrt. 20:14 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Plein.[N8O86D-EGMO]

Plein.be

Naar: A. C.

20/03/2017

- Typ uw reactie boven deze regel -Plein.nl heeft een update gegeven op uw bericht (15516. Lees hieronder de reactie van onze klantadviseur. ----------------------------------------------Jasmijn, 20 mrt. 16:28 CETGoedemiddag,Dank u wel voor uw bericht.Ik heb onderstaande klacht van dhr. Snauwaert onderzocht. Het totaalbedrag van deze bestelling was (zonder verzendkosten) Eur23,29, dus helaas heeft meneer Snauwaert zich vergist in het totaalbedrag van zijn bestelling. Voor bestellingen tot Eur25,- rekenen wij Eur5,90 verzendkosten, voor bestellingen vanaf Eur25,- rekenen wij Eur1,95 verzendkosten.Vanwege een leveringsprobleem hebben wij de ontbrekende artikelen van de bestelling afgesplitst, zodat de rest van de bestelling op de afgesproken bezorgdatum afgeleverd zou worden. Hiervan hebben wij de klant per e-mail op de hoogte gesteld. Wij gebruiken hiervoor de gegevens die de klant invult bij het plaatsen van de bestelling. Het aankoopbedrag is meteen teruggestort, wij hebben geen extra verzendkosten gerekend. Ook voor het eventueel nazenden van producten die een langere levertijd hebben, rekenen wij geen extra verzendkosten.Wij hebben vanwege privacy-regelgeving geen toegang tot accounts die klanten bij ons aanmaken. Ik kan dus ook niet achterhalen welke gegevens dhr. Snauwaert heeft gebruikt om een account aan te maken.Ondanks dat wij geen enkele invloed hebben gehad op de inhoud van onderstaande klacht, vinden wij het jammer dat de informatie die wij omtrent de bestelling van Dhr. Snauwaert hebben gestuurd, niet goed is overgekomen.Wij willen graag met hem in gesprek om tot een goede oplossing te komen.Met vriendelijke groet,,JASMIJN TEAMLEIDER KLANTENSERVICEHoofdveste 2 3992DG Houten NederlandT 088 8000 200klantenservice@plein.nl plein.nl----------------------------------------------klachtenbox@test-aankoop.be, 19 mrt. 20:14 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Plein.[N8O86D-EGMO]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform