- Typ uw reactie boven deze regel -Plein.nl heeft een update gegeven op uw bericht (15516. Lees hieronder de reactie van onze klantadviseur. ----------------------------------------------Jasmijn, 20 mrt. 16:28 CETGoedemiddag,Dank u wel voor uw bericht.Ik heb onderstaande klacht van dhr. Snauwaert onderzocht. Het totaalbedrag van deze bestelling was (zonder verzendkosten) Eur23,29, dus helaas heeft meneer Snauwaert zich vergist in het totaalbedrag van zijn bestelling. Voor bestellingen tot Eur25,- rekenen wij Eur5,90 verzendkosten, voor bestellingen vanaf Eur25,- rekenen wij Eur1,95 verzendkosten.Vanwege een leveringsprobleem hebben wij de ontbrekende artikelen van de bestelling afgesplitst, zodat de rest van de bestelling op de afgesproken bezorgdatum afgeleverd zou worden. Hiervan hebben wij de klant per e-mail op de hoogte gesteld. Wij gebruiken hiervoor de gegevens die de klant invult bij het plaatsen van de bestelling. Het aankoopbedrag is meteen teruggestort, wij hebben geen extra verzendkosten gerekend. Ook voor het eventueel nazenden van producten die een langere levertijd hebben, rekenen wij geen extra verzendkosten.Wij hebben vanwege privacy-regelgeving geen toegang tot accounts die klanten bij ons aanmaken. Ik kan dus ook niet achterhalen welke gegevens dhr. Snauwaert heeft gebruikt om een account aan te maken.Ondanks dat wij geen enkele invloed hebben gehad op de inhoud van onderstaande klacht, vinden wij het jammer dat de informatie die wij omtrent de bestelling van Dhr. Snauwaert hebben gestuurd, niet goed is overgekomen.Wij willen graag met hem in gesprek om tot een goede oplossing te komen.Met vriendelijke groet,,JASMIJN TEAMLEIDER KLANTENSERVICEHoofdveste 2 3992DG Houten NederlandT 088 8000 200klantenservice@plein.nl plein.nl----------------------------------------------klachtenbox@test-aankoop.be, 19 mrt. 20:14 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Plein.[N8O86D-EGMO]