Terug

Subscriptie opgezegd maar wordt 2 maand later verplicht om een heel jaar te betalen

Closed Openbaar

Carly GMBH

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: Carly GMBH

21/03/2024

Ik kocht vorig jaar een obd scanner van carly, hier zat blijkbaar ook een subscriptie bij die betaalde ik vorig jaar dan ook maar omdat ik het wel wou proberen.Nu 31 januari verliep die dus liet ik ook weten aan Carly dat ik die niet meer wenste te verlengen en hier kreeg ik ook bevestiging van dat de annulatie doorgevoerd werd.Nu bijna 2 maanden later krijg ik van Klarna een factuur binnen voor een heel jaar carly te betalen.Klarna verteld me echter dat ze het aangevraagd hebben om te annuleren maar ze geen respons krijgen.Nu verplichten ze me van de factuur voor een heel jaar te betalen terwijl ik hun product al maanden niet meer gebruik.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform