Terug

Stukjes ijzerdraad in spaghetti

In behandeling Openbaar

Mister Spaghetti Brugge

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Mister Spaghetti Brugge

06/12/2025

Ik bestelde vandaag twee spaghetti’s via Deliveroo bij Mister Spaghetti. In mijn portie zaten stukjes ijzerdraad. Zie bijgevoegde foto. Mijn zoontje heb ik meteen laten stoppen met eten. Deliveroo gecontacteerd en zij betaalden enkel mijn maaltijd terug. Ik belde naar het restaurant met de vraag naar een extra compensatie gezien de ernst van de feiten maar ze wilden enkel een nieuwe spaghetti leveren. Dat wou ik vanzelfsprekend niet, ik vertrouw het restaurant niet meer. Ze wilden me niets anders bieden. Ik verwacht echter een financiële compensatie, en dit niét onder de vorm van een bon bij het restaurant. Indien ze mij geen billijke compensatie aanbieden, zie ik mij genoodzaakt de foto van de gevonden stukjes ijzerdraad te delen via social media en google reviews.

Berichten (6)

Mister Spaghetti Brugge

Naar: H. V.

06/12/2025

Beste Henny, Bedankt voor je mailtje. We waren zeker verschoten en verbaasd van je telefoontje met de vermelding dat er iets van ijzerdraad in onze pastagerechten te vinden zou zijn. We nemen voedselveiligheid en de Haccpregels zeer strikt in ons beleid en de opvolging is hier zeer strikt in. Het is niet goed duidelijk op de foto wat het juist is maar als het iets is zoals ijzerdraaddie je vermeld dan is dit niet iets dat in onze keuken wordt gebruikt en onze schuursponzen van de afwas zijn paars van diversey en kunnenniet loskomen dus dit is ook uitgesloten. We hebben wel de 2 betreffende sauzen apart genomen voor onderzoek maar visueel niets gevonden. We zullen zeker de betreffende producten metlotnummer en traceerbaarheid naar onze centrale keuken brengen waar verder onderzoek plaatsvindt. Zodra we hier verslag van krijgen, willen we gerust het rapport doorsturen. Bij je telefoongesprek hebben we inderdaad nieuwe pasta's aangeboden om te brengen aan huis . We konden dan ook jullie pasta's terugnemen om te onderzoeken wat jullie zouden gevonden hebben.Maar dit wilde je niet en ook je adres opgeven kon niet , enkel werd er geld gevraagd. Dan is het voor ons natuurlijk heel moeilijk om vast te stellen hoe en wat het is. We willen natuurlijk dat iedere klant tevreden is over onze gerechten en met een gerust hart komt eten en wensen zeker niet dat hier een twijfel over bestaat. Daarom dat we toch nog een bon willen aanbieden omdat we er zeker van zijn dat onze gerechten en producten zeker veilig zijn voor iedere klant. Stuur ons even je mailadres door naar brugge@mister-spaghetti.be en we sturen een bon op groetjes

H. V.

Naar: Mister Spaghetti Brugge

07/12/2025

Hallo, De vraag om de ijzerdraad en de spaghetti terug te brengen is mij niet gesteld. Enkel de vraag of ik via mijn e-mailadres mijn gegevens wou doorgeven om een nieuwe spaghetti te laten leveren. Dat wou ik inderdaad niet en een bon ook niet, want ik vertrouw het niet om nog spaghetti te bestellen bij jullie, zeker niet aangezien jullie niet weten vanwaar de ijzerdraad komt. Ik zou dus liever een cash bedrag ontvangen in plaats van een bon. Nu is enkel mijn spaghetti terug betaald geweest trouwens, niet die van mijn zoontje.

Mister Spaghetti Brugge

Naar: H. V.

08/12/2025

Hoi hoi, Jammer te horen . Gelieve bij deze gelieve dan uw rekeningnummer door te sturen we sturendit dan door naar ons HQ en zij zullen dan je andere kleine pasta dan terugbetalen. met vriendelijkegroeten

H. V.

Naar: Mister Spaghetti Brugge

17/12/2025

Naast de terugbetaling van de andere kleine spaghetti had ik ook graag de waarde van de bon die jullie gingen geven cash op mijn rekening gehad. Anders is het geen compensatie maar gewoon een terugbetaling. En ik vind dat ik naast de terugbetaling ook een bijkomende compensatie mag verwachten, ik stel voor 50 euro voor alle tijd en moeite die ik hierin moet stoppen. De terugbetaling vind ik maar vanzelfsprekend, we hebben onze spaghetti's tenslotte niet opgegeten omdat er ijzerdraad werd gevonden, ik krijg niet de indruk dat jullie dit echt serieus nemen. Jullie mogen van geluk spreken dat ik het niet ingeslikt heb en naar de dokter moest. Mijn rekeningnummer: BE84 3770 2036 2559

Mister Spaghetti Brugge

Naar: H. V.

17/12/2025

Hallo Henny, We begrijpen dat deze situatie verontrustend was. We hebben beslist om ook de tweede kleine pasta volledig terug te betalen. Om correct te kunnen nagaan wat er precies gebeurd is, is het voor ons noodzakelijk het betrokken product te kunnen bekijken. Zonder die mogelijkheid kunnen we helaas geen verdere vaststellingen doen. Met de volledige terugbetaling van beide gerechten hopen we dit voor jou correct te hebben opgelost. vele groetjes Op wo 17 dec 2025 om 09:30 schreef klachten@test-aankoop.be:

H. V.

Naar: Mister Spaghetti Brugge

18/12/2025

Beste we gaan het verder laten opnemen door de advocaten van Testaankoop vriendelijke groeten

Bemiddeling door Testaankoop 19 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform