Beste Carine,Als het jouw toestel was, dat idd al es door gebrekkig functioneren dienden volledig vervangen te worden - met een opleg van 400eur - dan minder dan een jaar defect was (het nieuwe toestel!), en nu word je opnieuw geconfronteerd met datzelfde probleem, maar de verkoper weigert een herstelling gratis uit te voeren, zou jij dan een happy customer zijn? Ik denk het niet. Het is overduidelijk dat jullie AEG toestellen structurele fouten vertonen, en dat jullie ook buiten de garantie periode - als het over een structureel probleem gaat - jullie verantwoordelijkheid dienen op te nemen. Het is toch niet mijn fout dat jullie toestellen fabrieksfouten vertonen die buiten de waarborg termijn vallen? Want zo komt het wel over: jullie willen immers de klant laten opdraaien (lees betalen) voor een structureel probleem (aangezien het recurrent is en hetzelfde als op 14/04/2017 - is het structureel. Dus helaas, neen u heeft me niet voldoende geïnformeerd, laat staan overtuigd van uw gelijk. Als het jouw toestel was, zou jij dan akkoord gaan met een dure herstelling voor iets waar jij geen fout aan treft? Wat zou jouw reactie zijn? En zou jij het fijn vinden om zo (zie bovenstaande) reactie te krijgen mbt 'overschrijden van garantieperiode'? Neen. Ik heb ooit een probleem met mijn AEG vaatwasser gehad, en er bleek een tandenstoker in de filter te zitten: dit was mijn fout, ik heb dan ook de herstel factuur zelf betaald (kan je ook nagaan) en niet gevraagd om dit onder garantie te doen. Ik was in fout, potje breken - potje betalen. Die oven is een andere zaak: ik kan geen impact hebben op de verliesstroomschakelaar die springt - zeker niet als het een gekend probleem is. Dus ik blijf bij mijn logisch standpunt - neem jullie verantwoordelijkheid, en laat niet de klant opdraaien voor recurrente structurele fouten aan jullie producten. Concreet: laat die technieker komen, @zero cost for the client.vriendelijke groeten,tom