Terug

storting in een BNP geldautomaat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: BNP Paribas Fortis

03/05/2019

BesteOp woensdag 10 april 2019 wilde ik 200 euro storten in het BNP bankautomaat op de Melkmarkt te 2000 Antwerpen. In plaats van 200 euro registreerde de machine maar 50 euro. Ik heb verschillende keren gebeld naar de klantendienst en telkens weer zeiden ze me iets anders. De eerste keer zeiden ze me dat het een week kon duren eer het in orde was, de tweede keer zeiden ze me dat het drie weken kon duren en de laatste keer zeiden ze me dat het drie maanden kon duren. Ik heb gisteren en vandaag telkens drie kwartier aan de lijn gehangen totdat de machine ineens ophangt. Ik vind dit niet kunnen. Mijn rekening ga ik opzeggen. Ik vind jullie bank beneden alle peil. Heb ondertussen al een tweede rekening geopend bij KBC, daar loopt alles van een leien dakje. Jullie bank is een flutbank en de service laat alles te wensen over. Graag had ik mijn 150 euro gestort gekregen en wel zo snel mogelijk. Mond aan mond reclame is ook belangrijk en die ga ik dus ook gebruiken maar wel in negatieve zin. Ik ben zo kwaad!!!!!! En het ergste is nog wel dat ik jullie nu niet meer kan bereiken! Staat mijn telefoonnummer al op jullie zwarte lijst of zijn jullie echt zo incompetent? Klantendienst laat me niet lachen!Binnenkort ex-klantAnnick De Smet

Berichten (1)

BNP Paribas Fortis

Naar: A. D.

03/05/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform