Terug

storing

Opgelost Openbaar

go-solar

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: go-solar

20/02/2023

ik heb in 2021 zonnepanelen besteld, ze zijn geleverd , geplaatst en betaald. Sinds 26 december is er geen productie wegens een software probleem bij de omvormer ( Huawei ).heb hun verschillende mails gestuurd ( telefonisch niet bereikbaar) en hun laatste antwoord is We begrijpen zeker uw gevoel hierover, net daarom vinden we het belangrijk om transparant te communiceren en Huawei op de hielen te zitten. We zijn zelf wachtende op meer informatie van de leverancier, op dit moment kunnen we enkel samen met jou even afwachten. Mag ik een schade vergoeding vragen of de garantie eisen ( 10 jaar ) .Graag uw reactie hierop .

Berichten (1)

go-solar

Naar: R. D.

20/02/2023

Beste klant,Bedankt voor uw bericht.Door de energiecrisis krijgt onze customer service momenteel veel meer vragen (niet-offerte gerelateerd!) binnen dan gebruikelijk waardoor onze telefoonlijnen zeer druk bezet zijn en onze reactietijd vertraagd is. Door via e-mail te werken, kunnen wij meer klanten te woord staan.Offertes kan u aanvragen via onze website: Vrijblijvend offerte aanvragen Go-SolarWe doen er alles aan om u zo snel als mogelijk verder te helpen, wij zitten momenteel op een reactietijd van gemiddeld 5 werkdagen. Bedankt voor uw geduld hiervoor. Wij verwachten hier snel terug op in te lopen en deze termijn te kunnen verkorten.Is de verbinding met uw omvormer weggevallen of heeft u vragen over uw installatie of monitoring? Op onze website kan u hier al veel informatie over terugvinden:s:www.go-solar.be/hoewerktmijninstallatieMet vriendelijke and zonnige groet,Het Go-Solar Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform