Terug

stopzetting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

L. P.

Naar: Testaankoop

05/11/2025

beste dit is mijn 2e bericht gelieve mijn abonnement stop te zetten wegens dat ik 1 december naar buitenland verhuis Abonneenummer 3999273-60 dank u

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: L. P.

05/11/2025

Beste, Hartelijk dank voor de tijd die je met ons hebt doorgebracht als abonnee. We waarderen je betrokkenheid in onze diensten. We willen bevestigen dat je verzoek tot stopzetting van het abonnement succesvol is verwerkt. Het abonnement wordt beëindigd met ingang van 01/12/2025. Een laatste bijdrage van € 12,33 voor de maand november wordt aangeboden op 05/11/2025 via domiciliëring. De domiciliëring wordt nadien automatisch gestopt. Als wij deze bijdrage niet kunnen innen via domiciliëring zal je hiervoor een overschrijving ontvangen. Als je je abonnement wilt stopzetten, dien je dit te doen vóór de 15de werkdag van de maand waarin je het wilt beëindigen. In dat geval wordt de stopzetting administratief geregeld tegen het einde van diezelfde maand en hoef je daarna niets meer te betalen. Bij nazicht van je dossier hebben we vastgesteld dat we je opzegging op 30 oktober 2025 hebben ontvangen via het contactformulier op onze website. Omdat onze verzendlijsten altijd op voorhand worden opgesteld, kan het magazine van december nog éénmaal worden verzonden. Je hoeft hiervoor niets te ondernemen. Voor verdere informatie staan wij tot uw beschikking via 025423200, van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (op vrijdag tot 16u). Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform