Beste, in 2011 tekende ik bij Belfius een contract voor pensioensparen gecombineerd met een verzekering voor gewaarborgd inkomen. De betaling van de maandelijkse bedragen gebeurde adhv een domiciliering. In 2021 stopte door een probleem bij de bank, de automatische betaling. Dit werd recht gezet. in 2022 merkte ik terug hetzelfde probleem. Echter in december 2022 kreeg ik te horen dat verzekering voor het gewaarborgd inkomen eenzijdig was stopgezet en dat de bedragen die ik nog gestort had in mijn pensioenspaarplan gestort waren. Sinds dan ben ik onophoudelijk bezig met het terug opstarten van de verzekering voor het gewaarborgd inkomen maar voor Belfius is duidelijk geen prioriteit. De maanden gaan voorbij zonder antwoord. De stappen die ik al ondernomen heb: 1. verschillende mails 2. Volgens Belfius moet ik gewoon een nieuwe verzekering opstarten, inclusief medische testen - ik ben hier niet akkoord mee gegaan omdat het niet mijn fout is dat hun domiciliering gestopt is 3. Belfius is dan akkoord gegaan om op basis van een medische vragenlijst de verzekering terug op te starten. Deze heb ik ingevuld en doorgestuurd - sindsdien weer 1,5 maand geen nieuwsWat verwacht ik: dat de verzekering terug aan de voorgaande voorwaarden wordt verder gezet. ik ben bereid de ontbrekende betalingen te betalen en de toekomstige betalingen via een ander systeem dan de domiciliering te regelen.