Terug

Stopzetten Wister

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Wister

12/10/2020

Op mijn laatste factuur van Proximus zag ik een bedrag van 24,95 voor betaling van niet-Proximus diensten. Het blijkt om een abonnement van Wister te gaan. Bij deze dienst heb ik nooit een abonnement genomen. Op 18 augustus kreeg ik een SMS van Wister met het bericht dat mijn gratis proefperiode was afgelopen. Hieronder stond een link om het abonnement te stoppen. Meerdere pogingen om het langs deze link te stoppen mislukten. Ik kreeg telkens een bericht dat er geen abonnement op mijn tel. nr. was geregistreerd. Een mail naar Wister blijft tot nu toe onbeantwoord.Hoe geraak ik verlost van dit ongevraagd abonnement?Is er terugbetaling mogelijk? Langs Proximus of anders ?

Berichten (1)

Wister

Naar: M. S.

14/10/2020

Beste,We hebben uw aanvraag tot opzegging goed ontvangen.Kan u uw gsm-nummer doorgeven om uw inschrijvingsgegevens te kunnenraadplegen?Met vriendelijke groet,Klantendienst Wister.Le lun. 12 oct. 2020 à 10:00, a écrit


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform