Terug

Stilzwijgend aansmeren van premium contract

Closed Openbaar

Keller-Sports

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. A.

Naar: Keller-Sports

28/06/2020

Drie jaar geleden bestelde ik op Keller-Sports.com een artikel en betaalde ik met een prepaidkaart. Destijds moesten ze me in de val gelokt hebben om me in te schrijven voor een soort Premium-contract. Wanneer ik nu 3 jaar later nog eens geld stort op die prepaidkaart, merk ik dat Keller-Sports meteen stilzwijgend een bedrag voor hun premium-contract van mijn rekening haalt. Wanneer ik vervolgens hun terms and conditions lees, kom ik te weten dat men indien mogelijk het contract om de 12 maanden vernieuwd. Wat ze er niet aan toevoegen is dat wanneer dit niet mogelijk is, Keller-Sports als aasgieren wacht op een positief valutabedrag op de rekening waarmee ik jaren geleden een aankoop bij hen uitvoerde om het contract alsnog te verlengen. Ik raad consumenten aan om voorzorgen te nemen wanneer ze zaken doen bij Keller-Sports.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform