Terug

stijging van factuur verzekering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. W.

Naar: YUZZU

07/09/2022

Ik ben al reeds jaren klant bij Yuzzu verzekeringen, wij hebben daar 1 wagen verzekerd die ondertussen 12 jaar oud is. Wij hebben de laatste 5 jaar geen ongeval in ons nadeel gehad.bij de start van ons contract betaalde wij om en bij een 350€ verzekering, rechtsbijstand en assistentie in het buitenland.vandaag kreeg ik een nieuw jaarlijks factuur om te betalen en is de premie sinds vorig jaar van 438€ naar 529€ opgetrokken terwijl er ondertussen niks speciaals gebeurt is. ik heb contact opgenomen met Yuzzu en de uitleg was dat de premie hoger is geworden omdat wij verhuisd zijn en een index aanpassing is gebeurt. Dit is toch niet meer normaal dat er op 1 jaar tijd bijna 100€ bijgekomen is. ik heb dus hiervoor gebeld naar Yuzzu met de vraag vanwaar dat komt en onmiddelijk kon de vrouw mijn index aanpassen en eventueel een korting geven zodat de premie kan verlaagd worden. dit zijn in mijn ogen maffia praktijken want als ik niet had gebeld kreeg ik niks en nu kon er ineens een korting vanaf en index aanpassing. 529€ voor een gewonen verzekering is torenhoog, ik betaal voor mijn andere wagen 60€ meer voor een kleine omnium voor een wagen die veel jonger is maar wel bij een andere verzekering. Het probleem is nu da wij verplicht zijn ons contract 3 maand op voorhand op te zeggen en dat wij dus nu er nog voor een jaar aanhangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform