Terug

Step kwijt aan onderhoud sinds drie maand!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: EZ RIDE

05/09/2023

Begin juni deden we onze elektrische step binnen voor onderhoud bij EZ ride. Het onderhoud zou een week duren. Na een week gingen we zelf kijken of de step klaar was, maar op de voordeur hing er een papier dat winkel gesloten is. We hebben een week gewacht, maar er veranderde niets. We mailden naar EZ Ride, en kregen onmiddellijk antwoord dat de winkel gesloten was wegens een ongeval van de zaakvoerder, maar dat ze enkele dagen later terug zouden openen. Ondertussen is dit al twee maand geleden (mail van 12/07). Sindsdien heb ik nog talloze keren gebeld naar EZ ride, zonder antwoord. Ook talloze mails gestuurd zonder antwoord. Net ook naar de voormalige curator gebeld en ook hij kon mij niets zeggen. Onze step is ondertussen drie maand binnen voor onderhoud. Wij willen onze step terug, zo simpel is het.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform