Terug

Steeds weigeren zonder reden

Closed Openbaar

Garantir

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: Garantir

17/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 16/07, dien ik voor de 2de keer een aanvraag voor het bekomen van de huurwaarborg. Jullie diensten beloven veel op de website maar verdere stappen onmogelijk. Dossier werd aangemaakt 16/07 met al de nodige bewijsstukken en financiële gegevens die allemaal positief zijn + contract van het pand. Niets negatiefs te bespeuren in de documenten. Ik stel echter vast dat om 1uur snachts het dossier geweigerd is. Niemand heeft hier als persoon zelf naar gekeken nog mijn documenten geraadpleegd. Simpel een automatische email en dan moet de klant maar verder. Als een bedrijf als jullie is dit niet kunnen. Jullie beloven enorm reclame op jullie website www.garantie.be BE 0761.516.118 maar er komt nooit een medewerker aanbod nog voor hulp nog voor een contact. Dit heeft geleid tot problemen bij het gekozen pand. Daarom verzoek ik u onverwijld mijn dossier te raadplegen en mij een update te bezorgen wat er mist/fout loopt en een gunstig positieve advies te bezorgen. Deze week. Met vriendelijke groeten, Jonathan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform