Terug

Status bestelling

Opgelost Openbaar

Cooking life

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Cooking life

29/08/2023

Beste, mijn echtgenote Kay Pauwels plaatste op 1 augustus een bestelling met nummer 7997599. Zij heeft jullie al 2 maal een mail gestuurd met info over de status van deze bestelling, gezien deze nog steeds niet verzonden is. Tot op heden hebben wij nog steeds geen enkele reactie van jullie mogen ontvangen. Via deze weg wil ik jullie dringend verzoeken contact met ons op te nemen.

Berichten (2)

Cooking life

Naar: J. V.

29/08/2023

Beste Klachtenbox,Wij hebben je bericht ontvangen. Op dit moment is het erg druk, wij doen ons best je binnen 7 werkdagen een reactie te sturen. p dit moment zitten wij in een overgang van systemen waar wij helaas tegen wat problemen aanlopen. Hierdoor zijn onze leveringen vertraagd en zijn we door technische problemen telefonisch niet bereikbaar.Wij werken met man en macht om je bestelling zo snel mogelijk bij je te leveren. Het kan zijn dat je geen mail ontvangt met de track en trace code van je bestelling.Mocht je een aanvulling willen doen op je aanvraag, kun je antwoorden op deze e-mail.Heb je nog geen ordernummer toegevoegd aan je mail, willen we je vragen deze alsnog te sturen. Dan kunnen we je sneller helpen.Heb je schade aan je bestelling of wil je je bestelling retourneren, willen we je vragen dit via cookinglife.returnless.com/nl te melden. Dan zullen we je aanvraag daar oppakken. Met vriendelijke groet,Het Cookinglife team[N3N4N9-01565]

Cooking life

Naar: J. V.

29/08/2023

Beste Klachtenbox,Wij hebben je bericht ontvangen. Op dit moment is het erg druk, wij doen ons best je binnen 7 werkdagen een reactie te sturen. p dit moment zitten wij in een overgang van systemen waar wij helaas tegen wat problemen aanlopen. Hierdoor zijn onze leveringen vertraagd en zijn we door technische problemen telefonisch niet bereikbaar.Wij werken met man en macht om je bestelling zo snel mogelijk bij je te leveren. Het kan zijn dat je geen mail ontvangt met de track en trace code van je bestelling.Mocht je een aanvulling willen doen op je aanvraag, kun je antwoorden op deze e-mail.Heb je nog geen ordernummer toegevoegd aan je mail, willen we je vragen deze alsnog te sturen. Dan kunnen we je sneller helpen.Heb je schade aan je bestelling of wil je je bestelling retourneren, willen we je vragen dit via cookinglife.returnless.com/nl te melden. Dan zullen we je aanvraag daar oppakken. Met vriendelijke groet,Het Cookinglife team[N3N4N9-01565]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform