Onderstaande bericht werd verstuurd naar wikisports op 16/09/2018 en bleef onbeantwoord:Eind april kocht ik bij fietsen Opsomer in Wingene een nieuwe e-Flow ER5.Na een goeie week had ik voor de eerste maal een probleem bij het laden. Dit lukte enkel nog door de batterij uit het kader te halen, en dan verschillende keren te proberen met het aparte kabeltje.Ik kreeg een andere lader, maar het probleem bleef hetzelfde. De fiets is toen meegenomen door u, voor nazicht.Het probleem zou verholpen zijn met een upgrade van de software, maar dit bleek helaas niet te kloppen.Op donderdag 28 juni is Frank Opsomer mijn fiets komen ophalen, om ze terug naar u te sturen.Ik zit dus ondertussen 11 weken zonder fiets.Ik kocht deze e-bike speciaal voor woon-werkverkeer, om zo wat uit te sparen in verbruik van een wagen, alsook een extra fietsvergoeding te krijgen.Deze vergoeding mis ik nu dus al 11 weken.Als ik dit uitreken komt dit op ongeveer 420€.Ik ga 3 à 4 maal per week met de fiets werken. 54km per dag aan 0.23€ per kilometer.De brandstofkosten woon-werk in die periode hebben me +- 400€ gekost (60 km/dag – 4 dagen per week – 0.15€ per kilometer)Voor de fiets heb ik een lening aangegaan, deze wordt normaal afbetaald door de fietsvergoeding…U kan zich voorstellen dat ik over deze gang van zaken niet te spreken ben.Jullie stuurden slechts 2 maal een update (zeer beknopt) naar de fietsenmaker met wat er aan de hand was. Van een povere dienst-na-verkoop gesproken!Wanneer ik de fiets terug zal zien is mij nog een raadsel. De voorgestelde deadline ligt alweer 2 weken terug…Ik twijfel erg sterk of ik de fiets wel terug wil.Graag wens ik dan ook een redelijke compensatie voor al deze kosten/ongemakken.