Terug

Spatie bij plaatsing

In behandeling Openbaar

Verlo keukens

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: Verlo keukens

19/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 13/5/2025 hebben we onze bestelbon gekregen met daarop het vervangen van een wijnkoeler door een ladekast met 4 schuiven. Ook het plaatsen van een nieuwe muurplaat. Op 20/5/2025 is er een voorschot betaald van 1160 euro. Ze hebben op de bestelbon geschreven 'saldo te betalen bij plaatsing' Dus het bedrag bij plaatsen zou 2704,70 zijn. We kregen de week van 25 augustus telefoon van de grote baas, Staf van Lommelen, dat we 2000 euro moesten overschrijven. Maar er was nog niks gebeurd. We waren eerst niet van plan om het te betalen, maar we moesten wel omdat we anders uit de planning gezet zouden worden. We zouden dan geen goederen hebben en ook ons voorschot kwijt zijn. Meneer van Lommelen was heel onbeleefd en onbeschoft. We hebben 2000 euro overgeschreven op 29/8/2025. Ze zijn eerst de ladekast komen plaatsen in september en hebben dan de muur opgemeten. Dan moesten we nog 704,70 euro over schrijven voor ze komen plaatsen. Alles moeten betalen en nog geen muurplaat gezien terwijl er op de bestelbon stond saldo te betalen bij plaatsen. Op 21/10/2025 zijn ze de nieuwe muurplaat komen plaatsen. Toen de werkmannen klaar waren merkte mijn dochter dat er een spatie zat van 1 cm ongeveer. Dit hebben ze gewoon met silicone opgespoten. Mijn dochter sprak hen hierover aan en ze zeiden dat het machine alleen maar recht kon afzagen en niet schuin. Mijn dochter dacht: Ik ben wel blond, maar geen dom blondje he... Ikzelf had afspraak met de dokter en kon niet aanwezig zijn. Mijn dochter heeft toen wel de leveringsbon moeten tekenen na plaatsing. Hierop heeft ze geschreven wel niet mooi afgewerkt aan de linkerkant. Een hele spatie tussen. We voelden ons bedrogen en machteloos. Omdat we niet content waren bij Verlo hebben we een kast voor op de slaapkamer laten maken bij Van Bladel in Ravels. Deze mannen waren super vriendelijk en correct. Bij het plaatsen moesten de mannen zagen op het terras en passeerden ze de keuken. Ze vroegen of de keuken ook van van Bladel kwam? Nee, zei ik, kijk maar eens wat een fout hier. Ze zeiden dat ze het al lang gezien hadden. Ze zeiden dat we met de spatie niet akkoord mochten gaan en dat we naar test aankoop moesten schrijven. Hopelijk kunnen jullie ons raad geven of ons helpen. Met vriendelijke groeten, Agnes en dochter Peggy Bijlage: - Kopie bestelbon en leveringsbon


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform