Terug

Spargut bestelling wordt nooit geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

B. B.

Naar: Spargut

22/02/2025

Ik bestelde op 1 jan 2025 een product op hun website. Het betreft een google chrome afstandsbediening voor de prijs van 27,80€ Mijn aankoop werd bevestigd per mail en ik kreeg te horen dat ik dit tussen 08 januari 2025 - 17 januari 2025 mocht verwachten. Op 7/1 krijg ik per mail (merk op nu is de email taal Frans ) bericht dat de bestelde goederen onderweg zijn via AliExpress. Op 10/1 krijg ik te horen dat ik mijn bestelling moet nakijken. Er is verkeerds gegaan. Men beweert dat mijn adres niet bestaat. Ik woon al 2j op dit adres en andere pakjes komen wel gewoon toe... Op 11/1 vul ik hun feedbackformulier in en krijg een automatische email (in het Duits)terug. Ik heb nog enkele pogingen ondernomen, maar krijg enkel automatische standaardsmails terug. Nooit heeft men mij persoonlijk gecontacteerd om dit op te lossen... ondanks verschillende mails van mij naar hen. Ik zou deze Oostenrijkse firma echt afraden! Ik vraag mijn geld terug op 5 feb, maar ook terug, net zoals alle voorgaande mails en fomulieren dat ik invul krijg ik geen respons. We zijn nu 22 feb 2025, ik heb hen nu een reply email gestuurd op het adres kundenservice@spargut.com. Maar ook krijg ik weer het automatische mail antwoord van eerder. Het lijkt mij dat zij aan drop shipping doen, ze stellen producten te koop aan, maar laten die rechtstreeks vanuit China leveren. Als deze niet geleverd worden bij de klant, geven ze ook een service of feedback. Kan u mij aub verder helpen als lid bij uw vereniging? zie print screens in bijlage mvg B. Broothaerts


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform