Beste,Wij zijn langs geweest bij de klant.Wij hebben het wc ontstopt.. Het toilet werkte toen we vertrokken.Daar er water uit de muur kwam hebben wij de klant te zeerste aangeradeneen cameraonderzoek te doen, omdat alles wijs op eenbreuk/constructiefout/Vochtig doekjes ,enz.De klant weigerde dit te doen omdat dit een meerprijs is.De klant heeft de werkbon afgetekend waarop staat dat alles op dat momentin orde was. Er staat ook op dat de klant geen cameraonderzoek wenst.Een week later belt de klant op ,dat het toilet terug verstopt is.Wij proberen nogmaals de klant uit te leggen wat er aan de hand is, en doenhet voorstel terug te komen tegen betaling aan een mindere prijs, en tekijken met de camera.De klant weigert dit.De klant laat dan wel via de verzekering een gratis camera detectie bedrijfkomen.Deze stellen na 13 dagen vast dat het toilet terug verstopt is.Deze service kan niet ontstoppen en de buis vrij maken enkel onderzoeken.Daar wij de klant ingelicht hebben over het feit dat er verdere stappenmoeten genomen worden en deze door de klant geweigerd zijn kunnen wijhiervoor niet verantwoordelijk gesteld wordenvoor problemen die na de interventie terugkomen.Het toilet liep bij ons vertrek door.Met vriendelijke groeten.Jan SobryOp wo 19 jan. 2022 om 16:28 schreef -- Met vriendelijke groeten,Jan SobryOntstoppingsdienst Sobry0467005050s:ontstoppingsdienst-sobry.be/info@ontstoppingsdienst-sobry.be -- Met vriendelijke groeten,Jan SobryOntstoppingsdienst Sobry0467005050s:ontstoppingsdienst-sobry.be/info@ontstoppingsdienst-sobry.be