Beste, ik bestelde zonnepanelen en thuisbatterij in september 2022. Ik heb direct een voorschot van 40% betaald. De levering zou in het eerste kwartaal van 2023 gebeuren. Uiteindelijk werd dit uitgesteld, waar ik best begrip voor op kon brengen. Dan kreeg ik plots een datum voor levering op 6/6 en moest ik nog 40% betalen. Dat heb ik ook direct betaald. De levering werd de dag voor de afspraak per mail geannuleerd. Ik werd vervolgens niet gecontacteerd voor een nieuwe afspraak en kreeg ook geen antwoord op talloze telefoons en mails.Uiteindelijk heb ik een aangetekende brief gestuurd en gevraagd om binnen de maand te leveren, anders wilde ik mijn geld terug. Dan kreeg ik plots per mail op 23/6 een nieuwe afspraak voor levering op 4/7. Met dezelfde mail kreeg ik de saldofactuur, resterende 20%, die te betalen was ten laatste 7/7.Volgens de leveringsvoorwaarden bij de offerte, zou ik de saldofactuur pas ontvangen bij levering van keurings-, registratie- en verklaring op eer bewijs. Ik heb dan ook direct terug gemaild naar Belgian Solar, dat ik niet van plan was te betalen voordat ik deze documenten ontvangen heb. Zoals gewoonlijk kreeg ik geen antwoord.Op 4/7 werden de zonnepanelen geleverd, maar de installateurs hadden geen tijd om alles af te werken. Er moest nog een electricien komen. De firma was niet bereikbaar, maar ik kreeg een mail dat de electricien op 6/7 om 10.00u zou komen. Mijn schoonmoeder heeft heel de dag gewacht, maar er kwam niemand. Firma weer niet bereikbaar. Op 9/7 kreeg ik per mail een eerste herinnering van betaling voor de saldofactuur! Ik heb direct geantwoord dat de installatie nog niet eens klaar was! Op 10/7 kreeg ik opnieuw een mail dat er op 11/7 een electricien zou komen. Die is inderdaad gekomen en heeft de installatie in werking gesteld. De electricien vertelde mij, dat ik binnenkort door een keurder zou gecontacteerd worden voor een afspraak. Dat is nog niet gebeurd, maar op 17/7 kreeg ik een tweede herinnering voor de saldofactuur met dreigende taal over het toepassen van de algemene verkoopsvoorwaarden en dringend verzoek om binnen 3 dagen te betalen.Ik heb hierop geantwoord dat, volgens de leveringsvoorwaarden, de saldofactuur helemaal nog niet mocht opgestuurd worden. Ik zou deze pas ontvangen, als de keuring en aanmelding gebeurd zijn.Aangezien ik nog nooit antwoord heb gekregen op mijn mails en telefoons, probeer ik het nu langs deze weg.