Wij hadden een vakantie geboekt online bij eurocamp op duinrell. Aangezien we een samengesteld gezin zijn met 5 kinderen, een accomodatie geboekt voor 7 personen en 2 honden. Probleem begon al bij aanmelden afgelopen zondag. Aangezien wij op een .be site boeken, en naar nederland gingen, gingen wij ook van de veronderstelling dat wij onze moedertaal konden gebruiken, maar niks waar, enkel engels. Nogal een geluk dat ik toch beetje engels kan, anders stonden we daar al mooi. Bij aankomst aan caravan, vuil en in eerste opzicht al een bed teweinig. Terug naar de receptie dan maar. Bleek dat in de woonkamer onder de zetel nog een bed zat. Maar dan was er zowieso nog een deken en kussen teweinig. Als dat bed dan uitstond was er gewoon geen plaats meer om nog te passeren, ook rekening houdend met de 2 honden waar ook extra voor betaald was. Binnenin eten was ook al geen optie, 2 stoelen voor binnen, waarvan 1 stuk. Dus maar 1 stoel bruikbaar. Leuk als het regent en je nie buiten kan zitten om te eten. Eten klaar maken voor 7 personen moest ook al in verschillende keren gebeuren, er waren maar net geteld 7 vorken aanwezig, handig als je eten moet klaar maken. 1 pan en 2 kookpotten, veel teweinig als je iets verhuurt voor 7 personen. Aan elke caravan stond een BBQ, die van ons had geen. Het was gedoemd om een dure vakantie te laten mislukken!!! Na een eerste slechte nacht slapen, 2 jongens die gingen zwemmen in tikibad. Ah jullie hebben geboekt via eurocamps, dus jullie moeten betalen!!! Waarom onderscheid maken met wie je boekt??? De locatie is toch zelfde??? 5,5euro voor 2 uur, of 7 euro voor ganse dag. Expliciet nog eens gevraagd of de 2 jongens dan tegen etensuur naar caravan mochten komen en dan daarna terug mochten komen, en dat was geen probleem. Toch ondervonden ze problemen als ze savonds terug gingen en mochten eerst aanvankelijk niet meer terug binnen. Op de site staat vermeld over gans het park wifi. Idd over gans het park was er wifi, en als je via duinrell boekt zit dit er mee in, maar via eurocamp dan weer niet. 5 kinderen, waarvan 4 al een telefoon en de jongste een tablet, dan nog maar eens 30€ extra voor 5 toestellen op wifi te kunnen!!! Dan maar vertoeven op pretpark, waar je na 1 dag wel alle attracties gezien hebt. Dus 5 dagen steeds dezelfde attracties ook geen optie voor 5 kinderen. Resultaat 5 misnoegde kinderen en 2 teleurgestelde ouders!!! Dinsdagavond dan maar beslist om vervroegd vakantie stop te zetten ( normaal tot zaterdag !!! ) 2 dagen vakantie gedaan ipv 6 dagen en veel geld kwijt voor iets wat totaal teleurstellend was!!! Bovenstaande is gemeld bij verlaten van park. Ik weet niet of we de helft van ons misnoegde vakantie kunnen terug eisen