Terug

slechte verwerking van mijn betaling

Opgelost Openbaar

Eurofins Labo Van Poucke

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. R.

Naar: Eurofins Labo Van Poucke

19/09/2022

Beste,Ik ben op 29/06/2021 in het testcentrum in Putte langsgeweest om twee PCR-test voor mijn minderjarige kinderen te laten afnemen.Deze werden op dat moment aan de balie betaald met bancontact (110€, zijnde de som van twee keer 55€).Door slordige verwerking van uw diensten werd ik hierover een eerste keer gecontacteerd op 24 februari 2022 (meer dan 6 maanden na datum !), waarop ik toen reeds heb aangegeven dat de betaling gebeurd was op 29/06/2021.Groot is mijn verbazing wanneer ik op 19 september 2022 een ingebrekestelling en een verhoogde som ter betaling krijg aangerekend, via geautomatiseerde email dan nog wel.Opnieuw heb ik aangegeven dat de betaling is gebeurd op 29/06/2021.Gelieve uw boekhouding beter te beheren en onschuldige burgers niet lastig te vallen met onwettige betalingsverzoeken aub. Het is al erg genoeg dat uw (dure) diensten de Vlaamse belastingsbetaler laten opdraaien voor het ganse test-circus Het is absoluut ongepast om dubbele betaling trachten te bekomen.Ik reken op uw passende verwerking.Hoogachtend

Berichten (2)

Eurofins Labo Van Poucke

Naar: K. R.

19/09/2022

DATA NOT AVAILABLE

Eurofins Labo Van Poucke

Naar: K. R.

21/09/2022

Beste,Wegens een softwareprobleem heeft u onterecht een email van ons ontvangen in verband met een betalingsverzoek. Met deze mail willen wij u bevestigen dat vorige mail als nietig mag beschouwd worden. Onze oprechte excuses. Eurofins LVP


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform