Beste
Dank u voor uw reactie.
Gelukkig bestaan er platformen zoals Testaankoop, zodat klanten elkaar kunnen informeren over hun ervaringen en mogelijke problemen. Het is dan ook geruststellend om te weten dat Testaankoop mijn klacht niet zomaar aannam, maar dat ik deze met voldoende bewijs, zoals foto’s, video’s, e-mails, aangetekende brief en een verzoekschrift, heb kunnen staven.
De “grote tevredenheid” waar u naar verwijst, betreft de initiële afwerking van de ramen, waarbij ik niet naar een blote muur hoefde te kijken. De ramen gingen bij de plaatsing soepel open, maar later was dit helaas niet meer het geval. Wat betreft de mankementen aan de ramen en de mdf werd ik in de waan gelaten dat het enkel om werk van de schilder ging, terwijl dit uw verantwoordelijkheid is om af te leveren als kwaliteitsproduct. Had een simpele oplossing zoals wat extra silicone het probleem verholpen, dan zouden we deze discussie niet hoeven te voeren.
Wat betreft het PU-schuim, werd tijdens het huisbezoek aangegeven dat de plaatsers bij het weghalen van de steunblokken het PU-schuim vergeten waren aan te brengen. Nu word ik daarvan beschuldigd, wat ik moeilijk te begrijpen vind. Daarnaast is ook de buitenkant bovenaan duidelijk niet gesiliconeerd, maar ik neem aan dat ik dat dan ook zelf verwijderd zal hebben.
Het is duidelijk dat er geen medewerking van uw kant te verwachten valt. Na zes maanden van beloften blijkt er uiteindelijk niets te gebeuren. Sterker nog, het lijkt alsof ik nu de schuld krijg van de ontstane problemen.
Het enige waar ik mij verantwoordelijk voor voel, is het vertrouwen dat ik in uw firma heb gesteld, wat helaas verkeerd blijkt te zijn.
Met vriendelijke groet,
V.D.