Terug

Slechte service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. K.

Naar: Weba Deinze

08/04/2023

Wij waren in blijde verwachting van onze nieuwe zetel. Namelijk de Kelmis zetel. Maar werden al rap teleurgesteld toen we die uit de verpakking haalden. Ten eerste waren er geen gaten voorzien om de poten te bevestigen. Dit is geen werk voor de klant om deze gaten zelf te gaan boren. Ook stond er geen aanduiding van waar de gaten moesten geboord worden. Eens de zetel in elkaar zat merkten we al snel dat er nog een probleem was. Namelijk de stof van de zetel die niet mooi gespannen was. Hiervoor Weba Deinze gecontacteerd en dit leek geen probleem. We moesten de ribbels er maar zelf uit krijgen. Na een maand werd dit alleen maar erger. Terug Weba Deinze gecontacteerd. De persoon aan telefoon ging dit bespreken met zijn baas. Uiteindelijk was de conclussie dat we maar met de zetel moeten leren leven zoals hij is. Dit is volgens hen perfect normaal dat de stof losser en losser word. Garantie telt hier blijkbaar niet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform