Terug

Slechte service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: Weba Deinze

05/08/2020

Beste,Op 12 juli 2020 heb ik een aankoop gedaan bij jullie vestiging in Gent. Bij mijn aankoop is mij niet verteld dat erbij annulering alleen een tegoedbon mogelijk is, tevens staat dit ook niet op de bon. Op 2 augustus ben ik gekomen om nieuwe stoelen uit te zoeken, want ja ik kreeg een tegoedbon. Niemand die mij fatsoenlijk helpt of met opties komt. Uiteindelijk heb ik een keuze gemaakt word ik naar het afhaalpunt gestuurd. Is hij gewoon dicht, niet zo heel fijn als je vanuit Nederland komt. Heel erg jammer dit allemaal.Met vriendelijke groet,Carline Mbala

Berichten (1)

Weba Deinze

Naar: C. M.

09/08/2020

Beste,We verontschuldigen ons voor de manier waarop de afhaling van de stoelen is verlopen.U kwam langs op zondag 2 augustus. De winkel is open van 10u tot 18u30. Om 18u32 heeft u aan de kassa de aankoop betaald. Toen moest u nog de stoelen afhalen in het magazijn op de Port Arthurlaan, iets verderop. Ook dat sluit om 18u30. Onze kassierster, een jobstudent op dat moment, had het magazijn moeten bellen en hen vragen om uitzonderlijk open te houden tot uw aankomst. Waarschijnlijk is dat niet gebeurd.Het is duidelijk dat we dit beter hadden moeten doen. Als we uw betaling aanvaarden dan moeten we er ook voor zorgen dat u de meubelen kan meenemen.Terugname van aangekochte goederen worden altijd terugbetaald onder de vorm van een tegoedbon. Dat is zo bepaald in het terugnamebeleid van Weba.We danken u voor uw bericht.Mvg,Kurt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform