Beste...op 1juni koop ik bij meubelwinkel DE KRAKER in Turnhout een grote bibliotheekkast...geen problemen...nadien bestellen we bij dezelfde winkel via de online shop de resterende bijhorende eetkamer op 6juni en betalen we ook onmiddellijk, aangezien wij op PINKSTERMAANDAG feestdag konden afhalen gingen wij er van uit dat dat ook op zondag 7 juni kon omdat nergens op de website vermeld staat dat zondag magazijn dicht is en niet afgehaald kan worden,wij stonden daar dan met ons transport voor niks en werden dan ook nogeens onvriendelijk behandeld. Dus onverrichter zaken leeg terug naar huis. Op 9 juni hebben we dan toch terug transport kunnen regelen en zijn we de eetkamer gaan halen, na thuiskomst en uitpakken blijkt dat er 4 scharnieren van het dressoir ontbreken in het pakket. We telefoneren naar de winkel en daar zeggen ze doodleuk dat het 3 weken gaat duren voor de gevraagde stukken er zijn...ok het zij zo ...vandaag 26juni bellen we zelf om te vragen of de bewuste stukken al aangekomen zijn en blijkt dat ze er liggen. Ik vanuit Brecht direct naar de winkel in Turnhout gereden en daar blijken dan DE FOUTE scharnieren te liggen terwijl wij zelfs met foto en juiste artikelnummer hadden uitgelegd wat er ontbrak, nu moeten wij terug 3 weken wachten !! Terwijl de fabriek waar de meubels gemaakt worden hier in België is namelijk in Beernem bij BAUWENS .Mjjn vraag is...kan ik hiervoor een schadevergoeding of tussenkomst eisen voor transportkosten om zinloos heen en weer te rijden ? Met vriendelijke groeten Frank Bastiaensen