Terug

Slechte service

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. S.

Naar: 50five

09/10/2025

Mijn laadpunt is gemigreerd van Shell Recharge Solutions naar 50five. Sindsdien is het pure chaos. 50five reageert nergens op. Ik heb al verschillende support tickets aangemaakt maar die blijven allemaal onbeantwoord. Met uitzondering van 1 ticket heb ik voor elk ticket een ontvangstbevestiging gekregen ("Bedankt voor uw bericht. Het bericht is in behandeling genomen.") van een noreply email adres en zonder refererentienummer. In de app zijn deze tickets nergens terug te vinden. Van 1 ticket heb ik wel een referentienummer (#118482). Dit ticket is aangemaakt op 17 september maar er is nog niks mee gebeurd. Op maandag 6 oktober heb ik gebeld naar +32 3 303 41 00. De medewerker heeft het bestaan van het ticket bevestigd en vond het ook niet kunnen dat ik nog geen enkele reactie had ontvangen. Hij verzekerde mij dat daar snel verandering zou in komen maar 3 dagen later (donderdag 9 oktober) is er nog niets gebeurd. Volgend deze link https://www.creg.be/nl/consumenten/prijzen-en-tarieven/creg-tarief-voor-terugbetaling-thuisladen-bedrijfswagens moet ik ook elk kwartaal het bedrag voor de vergoeding aanpassen. Bij Shell kon ik dat makkelijk zelf via de website maar bij 50five gaat dat niet. In de FAQ staat: "U kunt uw kWh-tarief wijzigen in de 50five e-mobility app of via het formulier op onze website." Echter via de app is dit niet mogelijk en er is geen link naar het formulier (dat nergens terug te vinden is). Er staat wel een knop "kWh-tarief wijzigen" die leidt naar een "Handleiding 50five laadbeheer" maar daar wordt met geen woord gerept over het wijzigen van het kWh-tarief. Ik heb dit ook aangekaart met de medewerker en hij zou de aanpassing voor mij in order brengen. Ik heb hem het gewenste tarief doorgegeven maar ook daar is 3 dagen later nog niks gewijzigd...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform