Besteik had een openstaand saldo bij Klarna. Omdat ik dat helemaal vergeten was te betalen, werd het naar het incassobureau Alektum verstuurd. Ik zat met een een probleem met de betaling en heb hun toen gecontacteerd. En eerlijk, ik heb al heel wat klantendiensten gebeld, maar nog nooit heb ik ergens anders zo'n onbeleefde service gekregen.Dat begint al meteen vanaf dat ze de telefoon opnemen. En niet één keer, maar elke keer als ik een medewerker sprak waren ze erg onvriendelijk.De factuur bij klarna klopte op zich wel, dus die heb ik gewoon netjes betaald. Maar ik had ook nog een andere betaling gedaan die ik eigenlijk niet had moeten betalen. Ik heb dan een paar keer gebeld( op het nummer092982600), maar ze wisten van niks zeiden ze iedere keer( op een heel lastige toon) en als ik dan verder erop in ging door gewoon normale vragen te stellen zoals om het verder na te kijken en waarom er geen reactie op mijn mails kwam, werden ze steeds onbeleefder met reageren. Ik trok mij daar niks van aan en bleef vragen tot ik antwoord kreeg op mijn vraag, maar ze werden echt onbeschoft. Normaal gezien blijf ik altijd rustig, maar op een bepaald moment werd ik echt boos( ook omdat ze me precies niet wilde begrijpen en helpen), waardoor ik wat heftiger begon te reageren en toen legde ze de telefoon gewoon af (dit gebeurde 2X).Uiteindelijk heb ik zelf het document gevonden waar de informatie op stond om die betaling die ik teveel had gedaan recht te zetten en heb ik gebeld naar het nummer die opgegeven stond( 092982604, ook een dienst van Alektum) . Daar werd ik niet eens doorgeschakeld, dus belde ik terug naar die andere dienst met het nummer eindigend op 00, met de gedachte dat zij mij wel konden doorschakelen. De mevrouw aan de lijn was wederom niet vriendelijk en beweerde dat ze die dienst niet kende en dat die niet bestond, terwijl er letterlijk Alektum op het document stond.Toen ontstond er weer wat discussie, maar ze heeft me dus niet kunnen helpen. Nu heb ik een mail en een whatsapp gestuurd naar de betreffende dienst, dus ik hoop dat ik nu reactie krijg en dat het eindelijk afgehandeld kan worden( het is al van 2 september bezig!).En als laatste, ik ben niet zo snel geneigd om een klacht te schrijven over een bepaalde dienst en zeker niet als ik maar 1 slechte ervaring heb( met bv maar 1 medewerker), maar bij deze is het er echt over! Hier moet echt iets aan gedaan worden.Ik heb vroeger op klantendiensten gewerkt en moest ik zo omgaan met klanten werd ik gegarandeerd meteen ontslagen. Hopelijk halen de klachten iets uit en zal de service verbeteren.