Lage prijs betekent kennelijk ook zeer slechte en onvriendelijke klantenservice! Te vermijden dus! Bij mijn eerste contact informeerde ik naar het feit dat een pakje maar 1 van de 2 bestelde producten bevatte. Een onvriendelijke en afstandelijke communicatie volgde. Ik moest zelf maar op zoek gaan en ontdekken wat er gebeurt was. Het antwoord kreeg ik niet van de service afdeling. Dan viel de kwaliteit van de sticker tegen. Bleek onmogelijk te zijn zelf met de bijgekochte spatel om hem bellenvrij te bevestigen... Reactie Drukland? Daar zijn we niet verantwoordelijk voor. Krijg ik plots te horen dat deze eigenlijk alleen door professionals geplaatst kunnen worden... Waar staat dat vermeld op de website? Ik werd nergens tijdens het bestelproces gewaarschuwd hierover. Andere leveranciers hebben veel betere stickers die men kan herpositioneren,... Ligt dus duidelijk aan de kwaliteit van het product. Hierop volgt een ellenlange onvriendelijke kafka communicatie en houd men mij aan het lijntje moet ik meer foto's sturen terwijl de foto's die ik stuurdce overduidelijk het probleem aantoonden. Gewoon een trucje om het de klant moeilijk te maken zodat ie zou afhaken... En dat allemaal voor.... 18 euro!!!! Dit was mijn eerste kleine bestelling bij Drukland als kennismaking. Om te kijken of het een betrouwbare partner zou zijn voor grotere oplages. En dan gaat men meteen zo de mist in. NIET DUS.