Terug

Slechte ondermaatse planten geleverd door bakker

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. T.

Naar: Bakker

24/05/2021

Geachte , hierbij een copie van mijn brief , klacht tegen bakker bloemen “Ordernummer 1034034428/ klantnummer 811098326?Geachte,Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten over de levering die ik vandaag ontving.De planten zijn schandalig ondermaats geleverd en jullie website is totale misleiding om aan te kopen.Ik kocht set van 3 x Chileense jasmijn . Die moesten van 20 tot 30 cm zijn bij levering. Ik zie ze amper staan en ondermaats zie foto 1 is 14cm ,1 is 17 cm en 1 is 20 cm.Dan kocht ik clematis minimaal die moest bij levering 65 tot 75 cm zijn, degene die ik kreeg was amper 25 cm.Dan de aardbeien planten , hoe durven jullie 10 stengels opsturen , dat is geen 10 plantjes.Kijk naar de foto op jullie website, ik betaalde bij bestelling meer dan 56 euro.Ziek ben ik ervan en ik voel me echt bedrogen .Ik eis dan ook 28€ terug ter compensatieVoor deze slechte levering.Als ik geen reactie krijg van jullie dan schakel ik testaankoop in , want ik voel me bedrogen en triestig ook dat het zoveel gekost heeft en jullie niet leveren wat beloofd is .In afwachting van nieuws van jullie zijde verblijf ik met de meeste hoogachting.Me. Thissen Oscarita “Vandaag kreeg ik een brief terug waarin ze toegeven dat ze ondermaatse planten aan mij verkocht hebben en ze mij 1 plant terug betalen . Hun brief van bakker “ Beste Oscarita,Bedankt voor je bericht over je bestelling.Ik waardeer het dat je ons laat weten dat de bestelling niet aan je verwachting voldoet. Je omschrijving maakt het erg duidelijk dat dit niet de kwaliteit is die je van Bakker mag verwachten. Echter is de aangegeven leveringshoogte gemeten vanaf onderkant pot tot aan het bovenste blad. Ik verwacht dat de clematis het dan alsnog niet red, maar de chileense jasmijnen wel.Wat betreft de aardbeien plantjes. Deze worden bare rooted geleverd. Dit doen we om dat er zo minder schade opgelopen kan worden bij het vervoer en de plantjes vaak sterker zijn bij na het planten. Ze zullen binnen de kortste keren dus groeien tot een volwassen aardbeien plant!We steken erg veel tijd en zorg in het selecteren en verpakken van onze producten om ervoor te zorgen dat ze in goede staat bij je terecht komen, er kan echter altijd iets misgaan bij het transport, vooral in het geval van levende producten. Mijn welgemeende excuses!Maar goed nieuws: we bieden een 100% garantie op de producten die we leveren. In geval van producten met een waarde lager dan €20,-, is ons beleid om geen vervangend artikel op te sturen, in plaats daarvan zal het volledige aankoopbedrag van clematis binnen 10 werkdagen terug worden gestort. Uiteraard ben je van harte welkom om een nieuwe bestelling te plaatsen voor hetzelfde of een alternatief product!Je hoeft de plant trouwens niet terug te sturen, daar zal het zeker niet beter van worden. Wellicht kan je de uitdaging aangaan om de plant met wat liefde en verzorging toch nog op te laten leven. Als dat lukt heb je alsnog kosteloos een mooie plant om van te genieten!Succes met de uitdaging, ik hoop je snel weer terug te zien bij Bakker!Mocht je nog meer vragen hebben, neem gerust opnieuw contact met ons op.Met vriendelijke groet,Vince?“Als ik nogmaals meld dat ik ook het geld terug eis zie mijn e-mail van de Chileense jasmijn ( mijn e-mail , Geachte ,Ik eis mijn geld van 16,99 € ook terug van deze clematis, dat moet zijn Chileense jasmijn ) Nergens staat er dat de maat van 75cm levering inclusief de Pot is. Je kan zo een pot van 30cm bijdoen.Ik eis dus van beide ondermaatse planten mijn geld teug .Jullie misleiden de klanten en dat is VERBODEN.Ik verwacht dus per kerende een bedrag van 29,94 euro terug In afwachting van nieuws van uw zijde verblijf ik met de meeste hoogachting .Mw.Thissen Oscarita “schepen ze me af met hun laatste brief Zie deze brief “Beste Oscarita,Bedankt voor je bericht.Het betaalde bedrag van de clematis is het bedrag wat je terug krijgt. De chileense jasmijnen worden niet vergoed, omdat ik verwacht dat deze de leveringshoogte wel zullen halen. De leveringshoogte wordt bij beide planten aangegeven in de afbeeldingen. De potten zijn altijd een vaste maat en wordt ook aangegeven in de afbeelding.Mijn excuses voor de onduidelijkheid.Met vriendelijke groet,Vince?“Dit vind ik schandalig , dat ze niet beide planten terug betalen . Ik ben misleid op hun website waar ze prachtige planten met bloemen gingen leveren . Ik stuur hierbij de foto’s van hun website en hetgeen ik kreeg .Ik eis dan ook beide planten het geld terug Mw.Thissen

Berichten (9)

Bakker

Naar: O. T.

24/05/2021

Beste klant,Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice van Bakker.com. We hebben je bericht in goede orde ontvangen en toegewezen aan casenummer 121323. Het is momenteel veel drukker dan normaal bij onze klantenservice en ook bij onze bezorgdiensten, we doen er uiteraard alles aan om je e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.Veel vragen met bijbehorende antwoorden en de laatste updates zijn te vinden op onze website. Wij doen er alles aan om je email binnen 2 werkdagen te beantwoorden.Beantwoord deze e-mail om extra opmerkingen toe te voegen.Bakker.com Klantenserviceklantenservice.nl@bakker.com--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Bakker.[80QKL6-D5Y5]

Bakker

Naar: O. T.

26/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

O. T.

Naar: Bakker

26/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

Bakker

Naar: O. T.

26/05/2021

Beste klant,Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice van Bakker.com. We hebben je bericht in goede orde ontvangen en toegewezen aan casenummer 123934. Het is momenteel veel drukker dan normaal bij onze klantenservice en ook bij onze bezorgdiensten, we doen er uiteraard alles aan om je e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.Veel vragen met bijbehorende antwoorden en de laatste updates zijn te vinden op onze website. Wij doen er alles aan om je email binnen 2 werkdagen te beantwoorden.Beantwoord deze e-mail om extra opmerkingen toe te voegen.Bakker.com Klantenserviceklantenservice.nl@bakker.com--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Bakker.[49XM40-K03O]

Bakker

Naar: O. T.

27/05/2021

----------------------------------------------Vince, 27 mei 2021 13::32 GMT+1Beste Oscarita,Bedankt voor je bericht.Zoals ik in mijn eerdere mails al heb aangegeven wordt het volledig betaalde bedrag van de jasmijn terug gestort. Ik zie dat dit inmiddels al is gebeurt op 26-05 onder de naam CM Payments. Wij storten altijd terug op het Iban waar ook mee is betaaldIk vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Vince'‹Klantenservice Bakker.com klantenservice.nl@bakker.com --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Bakker.[49XM40-K03O]

O. T.

Naar: Bakker

27/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

Bakker

Naar: O. T.

27/05/2021

Beste klant,Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice van Bakker.com. We hebben je bericht in goede orde ontvangen en toegewezen aan casenummer 125483. Het is momenteel veel drukker dan normaal bij onze klantenservice en ook bij onze bezorgdiensten, we doen er uiteraard alles aan om je e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.Veel vragen met bijbehorende antwoorden en de laatste updates zijn te vinden op onze website. Wij doen er alles aan om je email binnen 2 werkdagen te beantwoorden.Beantwoord deze e-mail om extra opmerkingen toe te voegen.Bakker.com Klantenserviceklantenservice.nl@bakker.com--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Bakker.[X79KGL-G0WK]

O. T.

Naar: Bakker

29/05/2021

Geachte heer Vince,klantendienst Bakker bloemen,Ik zie dat u geen aanstalte maakt om mij te antwoorden, het steld mij zeer teleur dat u uw bedrijf niet hoger aanprijst en de eerlijkheid aan uzelf toebedeeld.Ik zend u nogmaals de foto van de plant clematis “NINON wit , als u in uw hart kijkt dat weet u ook dat dit geen eerlijke verkoop was .Het is een zielig plantje en ik denk niet eens dat het overlevingskans heeft ,de bloemen komen niet uit, de plant zelf is amper 20cm .zie foto Ik zal op deze manier uw bedrijf nooit aanbevelen ,want eerlijkheid duurt het langst ,ik zeg zelf ,doe nooit aan een ander wat je niet wil dat ze jouw aandoen .Met vriendelijke groeten Mw.Thissen

Bakker

Naar: O. T.

29/05/2021

Beste klant,Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice van Bakker.com. We hebben je bericht in goede orde ontvangen en toegewezen aan casenummer 127121. Het is momenteel veel drukker dan normaal bij onze klantenservice en ook bij onze bezorgdiensten, we doen er uiteraard alles aan om je e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.Veel vragen met bijbehorende antwoorden en de laatste updates zijn te vinden op onze website. Wij doen er alles aan om je email binnen 2 werkdagen te beantwoorden.Beantwoord deze e-mail om extra opmerkingen toe te voegen.Bakker.com Klantenserviceklantenservice.nl@bakker.com--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Bakker.[K7GD59-QM66]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform