Beste,
In de tussentijd zijn wij samen met de klant tot een oplossing gekomen. Wanneer wij volgens afspraak alles hebben ontvangen zullen wij de case verder afronden.
Bij verdere vragen vernemen wij dit uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,
Rob
Team CampusShop
On Wed, Jun 11, 2025 2:00 PM, wrote:
Beste klant,
Dit is een automatisch antwoord om je te laten weten dat we je bericht hebben ontvangen.
Wij hebben je e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder het nummer zoals vermeld in het onderwerp. Wij doen ons best om je e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Kan het niet wachten? Bel ons dan tussen 11.00 uur en 18.00 uur op het volgende nummer:088-0450550 (NL) of078-155737 (BE)
Mocht je een vraag hebben over een bestelling of een reparatie, dan ontvangen wij ook graag een referentienummer (VOR, KBVF of SHW). Zo kunnen wij je sneller helpen!
Je kan op deze e-mail reageren in het geval je extra informatie wilt toevoegen.
Met vriendelijke groet,
Team CampusShop
On Wed, Jun 11, 2025 2:00 PM, klachten@test-aankoop.be wrote: