Terug

Slechte laptop

Opgelost Openbaar

Campusshop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Campusshop

11/06/2025

Beste Sinds vorige dinsdag hebben wij een nieuwe laptop toegestuurd gekregen omdat de vorige laptop niet hersteld kon worden. De laptop kon max 4u mee zonder opladen en had een probleem met cijfer 6. De laptop is ook meer op en neer gestuurd dan te kunnen gebruiken. Nu hebben we een nieuwe toegestuurd gekregen. Onze dochter heeft deze 1x gebruikt en kan 2.30u mee dan springt de batterijbesparing op. Wij willen echt ons geld terug want wij hebben deze laptop gekocht omdat er op de site staat dat deze laptop volledige dag meekan zonder extra opladen. De dochter heeft het gefilmd en de laptop doet het niet zoals het zou moeten. Volgens Ramon krijgen we het geld niet terug en moeten we het gewoon terugsturen voor herstelling. Maar dit blijft maar duren. Onze dochter heeft een degelijke laptop nodig. Graag ons geld terug storten. Mvg De Bondt Cindy

Berichten (2)

Campusshop

Naar: C. D.

11/06/2025

Beste klant, Dit is een automatisch antwoord om je te laten weten dat we je bericht hebben ontvangen. Wij hebben je e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder het nummer zoals vermeld in het onderwerp. Wij doen ons best om je e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Kan het niet wachten? Bel ons dan tussen 11.00 uur en 18.00 uur op het volgende nummer:088-0450550 (NL) of078-155737 (BE) Mocht je een vraag hebben over een bestelling of een reparatie, dan ontvangen wij ook graag een referentienummer (VOR, KBVF of SHW). Zo kunnen wij je sneller helpen! Je kan op deze e-mail reageren in het geval je extra informatie wilt toevoegen. Met vriendelijke groet, Team CampusShop On Wed, Jun 11, 2025 2:00 PM, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Campusshop

Naar: C. D.

18/06/2025

Beste, In de tussentijd zijn wij samen met de klant tot een oplossing gekomen. Wanneer wij volgens afspraak alles hebben ontvangen zullen wij de case verder afronden. Bij verdere vragen vernemen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Rob Team CampusShop On Wed, Jun 11, 2025 2:00 PM, wrote: Beste klant, Dit is een automatisch antwoord om je te laten weten dat we je bericht hebben ontvangen. Wij hebben je e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder het nummer zoals vermeld in het onderwerp. Wij doen ons best om je e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Kan het niet wachten? Bel ons dan tussen 11.00 uur en 18.00 uur op het volgende nummer:088-0450550 (NL) of078-155737 (BE) Mocht je een vraag hebben over een bestelling of een reparatie, dan ontvangen wij ook graag een referentienummer (VOR, KBVF of SHW). Zo kunnen wij je sneller helpen! Je kan op deze e-mail reageren in het geval je extra informatie wilt toevoegen. Met vriendelijke groet, Team CampusShop On Wed, Jun 11, 2025 2:00 PM, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform