Beste, Ik heb een vakantiewoning in de Ardennen die ik wekelijks verhuur aan vakantiegangers en omdat daar bijna geen 4G is of geen fibernet of eender wat in de grond steekt van Proximus, Telenet of Voo hadden we geopteerd voor Skydsl: internet via de satelliet. En dit sinds augustus 2021. Ze beloofden de hemel op aarde maar daar is niks van waar. Het zijn ronduit dikke leugenaars. De ontvangst is heel slecht. De verbinding is heel traag. Je kan amper je whatsapp checken. Ze beweren dat er niks scheelt met de ontvangst maar dat het lag aan mijn abonnement. Die heb ik dan meteen verzwaard van Small naar Medium. Maar het geeft nog steeds problemen. Momenteel pakken ze bij de helpdesk al niet meer op. Ik heb een fortuin betaald voor het huren van de schotel. Ik heb een fortuin betaald voor de installatie ervan. Ik blijf maandelijks betalen voor internet dat zo goed als nihil is. Ik heb de grootste moeite om ze te kunnen bereiken.Kan u mij helpen aub? Ik zit met de handen in het haar. De gasten klagen regelmatig en worden boos omdat het internet zo slecht is. Ik zet er momenteel mijn eigen privé-aansluiting (een box van Tadaam) maar dat geeft ook niet altijd genoeg omdat er zo weinig 4G op te vangen valt.Met vriendelijke groet,Ann Hansen