eerste kwartaal 2022 werd onze nieuwe natuzzi zetel geleverd, aangekocht bij topinterieur. Na enkele maanden waren de zittingen al volledig aan het verharen, de stof zag er versleten uit. op 30/08/2022 werd de zetel opgehaald (na een klacht hierover) voor herstoffering. dit onder garantie. op 04/10/2022, na een maand zonder zetel te zitten werd hij eindelijk opnieuw geleverd.de zetel werd inderdaad geherstoffeerd, maar heel slecht gedaan, de spanning staat niet overal gelijk waardoor de zittingen rare vormen hebben, en ook is enkel de zitting herdaan, waardoor er nu een kleurverschil en stofverschil zit tussen de zitting en de leuningen. ook al staat er vermeld in hun eigen rapport dat dit volledig werd herdaan, wat dus duidelijk niet het geval is. alsook worden we maar verwacht, aangezien onze hond af en toe in de zetel komt, te aanvaarden dat de schade van de hond zou voortkomen, terwijl de gehele zetel het probleem had. ze proberen gewoon het probleem van zich af te schuiven. schandalig dat een zetel van enkele jaren geleden van 1000 euro met hetzelfde gebruik bijna 8 jaar meegaat, en een zetel van natuzzi van +- 6000 euro bij topinterieur slechts een half jaar. Alsook proberen de problemen van zich af te schuiven is zeker not done, gezien de prijs van de zetel verwacht ik dan ook een correcte oplossing. zelfs de medewerker die de zetel kwam afleveren zag het probleem onmiddelijk en heeft dit zelf ook gemeld op zijn documenten. het is eerst en voortal niet aan topinterieur te bepalen hoe een schade is ontstaan, zeker gezien dit duidelijk over de gehele zetel was, zelfs stukken die zelden werden gebruikt. alsook is er duidelijk te zien, op de stukken die niet geherstoffeerd zijn, dat de schade wel degelijk nog steeds aanwezig is. ook hier dus duidelijk dat ze het maar deels hebben opgelost en ze er zich snel vanaf wilden maken. graag een correcte oplossing, voor een zetel van dit budget zou dit niet mogen na 6 maanden gebruik. grootste rommel ooit, naast de slechte service van dienst naverkoop.