Beste,Alvast mijn dank om mij daadwerkelijk te woord te staan.Het zou wat mij betreft logisch zijn om de toeslag van 450 euro kwijt teschelden, eerder dan de voorgestelde 150 euro. Deze werd als manuele extraingevuld (na het vast stellen van een tweede verstopping) zoals u ook kanzien op de bon. De overige kosten kon ik inderdaad vooraf vast stellen. Detwee toiletten zijn aangesloten op de dezelfde leiding, wat 2 verstoppingenwaren hadden er even goed 1 kunnen zijn. Desalniettemin laat ik u graag dekeuze of u de 150 of de 450 euro terug wenst te betalen. Bij deze dus mijnbevestiging. Graag uw oprechte overweging voor het verzoek om het hogerebedrag terug te storten. Het gaat mij namelijk evenzeer om het principe vanhoe de interventie is verlopen en de inbreuken tegen elementairebeleefdheid bij een bezoek aan iemands thuis.Een aantal puntjes op de i:1/ Er was een interventiebon, het invulformulier vraagt om eenreferentienummer wat niet op de interventiebon te vinden was, vandaar de'geen' interventiebon bij de aanmelding. Er was een bon, geen bon nummer,ik kan me vergissen maar ik zag er alvast geen.2/ Bij het telefonisch contact werd er van mij slechts melding gemaakt dater een probleem was dat we zelf niet konden oplossen. Over het onderscheidtussen een interventie of noodinterventie werd met geen woord gerept. Watmij betreft belde ik een gewone ontstoppingsdienst, niet per se eennooddienst. (Dan had ik in het weekend gebeld als de verstopping zich eerstvoor deed.) Indien dit een keuze was die moest worden gemaakt dan moet ditbest ook zo aangegeven worden. Er werd onmiddellijk voorgesteld tussen 17uen 19u en geen gewag gemaakt van eventuele toeslag voor interventie vsnoodinterventie en een financiele toeslag als gevolg noch van bepaalde urenwaar ik rekening mee moest houden.3/ Ik heb *na* de interventie de bon ondertekend. Ik had gewoon moetenweigeren om meteen te betalen maar was op het moment zo verbouwereerd datik dat toch deed. Als het aan u medewerker had gelegen moest ik maar meteentekenen voor akkoord nog voor er iets was ingevuld.4/ Mag ik er nog even op wijzen dat u het zelf aanvullen van detevredenheidsscore en het veroorzaken van schade negeert in uw antwoord,vind ik wel een belangrijk punt naar toekomstige interventies toe om ditaan de klant te laten.5/ De verantwoordelijke bij de uitvoering van de interventie gaf zelf aandat hij goed ging doorrekenen voor de tweede verstopping (maakte hetuniversele geldteken met de hand). Vandaar dus ook zijn manuele aanvullingmet 450 euro voor tweede verstopping. Het onderscheid is dan eerdersemantisch dan een daadwerkelijk tweede probleem dat extra tijd heeftgekost, hoogstens enkele minuten extra werk met hetzelfde materiaal. (Erwerd enkel een wat meer overmaatse zuiger gebruikt, geen elektrischmateriaal, geen rat, emmer en dweil om extra water op te vangen hebben wezelf voorzien.).Nogmaals dank voor het antwoord,Met vriendelijke groet,Thomas VanfleterenOn Fri, Dec 9, 2022 at 11:58 AM Desmet Services