Geachte heer,mevrouw, We hebben bij jullie een parkeerplaats geboekt én vooraf betaald,maar voor de eerste maal in zoveel jaren dat we op reis gaan,is dit een enorme domper op onze reis geweest. Alles goed tot en met reservering én betaling vooraf. We krijgen van jullie de gegevens door,nl Budasteenweg 42,1830 Machelen. Bij aankomst blijkt dat jullie parking is overboekt en krijgen we een “plannetje” om naar een 2de parking aan de Vilvoordelaan te rijden. Daar aangekomen en ons aangemeld werden we verzocht een busje van jullie te volgen om ons naar onze bestemde parkeerplaats te begeleiden. Door een doolhof gereden kwamen aan de ons toegewezen parkeerplaats. Van in de verte maakte de chauffeur van het busje ons “duidelijk”,dat we naar een grote zwarte bus dienden te gaan. (op jullie documenten is een vakje voorzien,die de chauffeur dient in te vullen,op welke plaats de wagen staat!Dit gebeurde niet en het busje reed weg! Ik heb dan zelf getracht een nummer van parkeerplaats te vinden,maar helaas,waar we stonden geparkeerd geen nummers op het parkeervak te vinden en ook niet op omliggende plaatsen) Dan maar naar de grote zwarte bus,die er zeker nog een tiental minuten heeft gestaan,alhoewel jullie op de website vermelden,dat iedere klant individueel en zonder wachttijd naar de luchthaven wordt gebracht in de kortst mogelijke tijd! Niets van dus! Tot daar. Vannacht,16/09/2017 zijn we iets voor 01.00u geland op de luchthaven van Zaventem. We hebben jullie instructies vermeld op jullie documenten dan gevolgd en na het passeren van Douane het nummer vermeld op het document nl +32 2 400 3903 gebeld. Daar kregen we een bandje te horen en uiteindelijk bleek het telefoontje niet nodig,want zoals reeds vermeld,ga je naar niveau 0 na 20m naar rechts,bushalte E tegenover Swissport. (U wordt spoedig opgehaald) Daar aangekomen zien we terug de grote zwarte bus,zonder chauffeur waar we iets konden aan vragen (maar die stond blijkbaar een eindje verder te kletsen) Daar hebben we dan nog zeker 15 a 20 min stilgestaan,tot de bus was volgepropt en er bijna geen mensen of bagage bij konden,want er heeft zelf een buitenstaander op de bagage staan duwen om de deuren dicht te krijgen! Aangekomen op de parking,welke bijna niet verlicht was,werd iedereen aan zijn lot overgelaten en zoek maar in het donker waar je wagen staat na een week op zo’n grote parking! Ik vind het dan ook niet waard om op zo een parking te staan en op zulke manier te worden behandeld! Ik vraag dan ook een compensatie van jullie en denk eraan om een recensie te schrijven over jullie parking en manier van omgaan met mensen!