Terug

slechte communicatie / NIET klantvriendelijk

Opgelost Openbaar

foto4art

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: foto4art

03/01/2018

zoals in bijgevoegde mail kan u zien dat ik voor gesloten deuren stond de dag nadat ik de mail heb ontvangen dat mijn bestelling klaar is.ik heb dus anderhalf uur rijtijd + de zoektijd op het industrieterrein verloren voor niets. Ik stond aan een pand waar noch naam noch openings- of sluitingsuren aanwezig waren. ter plaatse heb ik zeker 10 keer gebeld maar meer dan een rinkelende telefoon kreeg ik niet te horen. geen antwoordapparaat dat men gesloten is of wat dan ook.. Na telefonisch contact op 03/01/2018 kunnen ze me enkel zeggen dat er een mail is gestuurd (die ze zelf niet terug kunnen opvragen en ik kan hiervan niets terug vinden) om me te informeren dat hun filiaal gesloten is vanaf 22/12/2017. Had ik deze mail gekregen had ik geen reden tot klagen maar helaas ... nadat ik dit verschillende keren aanhaal beweren ze te hebben gebeld naar de zaak, ze zouden mij niet aan de lijn hebben gehad maar een collega.. Helaas kunnen mijn collega's dit niet bevestigen. Volgens foto4art liegen zij dit is natuurlijk enkel te achterhalen als we hun telefoongeschiedenis gaan nakijken maar ik heb sterk mijn twijfels...Dan krijg ik nog het verwijt dat ik maar op de site had moeten kijken dan had ik wel gezien dat het gesloten was.zoals u in bijlage kan zien heb ik de mail op 21/12/2017 ontvangen dat mijn bestelling klaar was de dag erna stond ik aan het filiaal, dan beweert men dat dit niet logisch is dat ik het pakket niet de dag zelf kom afhalen !! blijkbaar haalt IEDEREEN die de mail ontvangt zijn bestelling de dag zelf af (naar eigen zeggen van de telefoniste) ik krijg hier dus nog het gevoel dat ik iets abnormaal doe ...ik raak er met Heleen (telefoniste) niet uit en vraag de zaakvoerster aan de lijn, het enige wat ik in heel dit verhaal vraag is dat men mijn (vooraf betaalde!!) bestelling kosteloos opstuurt. jammer genoeg kan ook de zaakvoerster hier niets aan doen ( het gaat om ca 10€!) jammer dat wij in het verleden hier voor zeker 1500€ bestellingen hebben gedaan en dat dit de commerciële reactie is..ik kan dan niet anders omdat mijn bestelling reeds betaald is om nu toch ook maar de verzendkosten op mij te nemen en er een goede les uit te trekken dat de service van foto4art het te wensen overlaat!moest ik mijn klanten zo behandelen, het zou niet lang duren..


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform