Terug

Slechte afwerking terrasoverkapping

Closed Openbaar

Tuin en Verandacomfort bvba

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Tuin en Verandacomfort bvba

13/05/2021

Beste,Door de onafgewerkte plaatsing van een terrasoverkapping op 20/11/2017 en de gebrekkige afwerking/bekleding van de dakgoot achteraf, werden in april 2019, witte wormpjes ontdekt aan de onderkant van de dakgoot, de vensters eronder zaten er ook vol van. Ook werd er vastgesteld dat er water door de houten dakgoot sijpelde. Dit werd bij jullie gemeld.24 april 2019: 2 personen zijn komen kijken. Die hebben de lichtmetalen onderkant van de dakgoot verwijderd. Het hout eronder was geïnfesteerd met witte wormen en kon gewoon met de vingernagel worden ingeduwd. De onderkant van de dakgoot werd meegenomen, de hoeklatten lieten ze in de tuin liggen. Er werd van jullie kant geen verdere actie ondernomen.Daarna niets meer gehoord. Meerdere keren is er bij jullie onthaal langsgekomen voor verdere informatie. Telkens vertelden jullie dat dit zal worden doorgegeven en opgelost. Maar er kwam geen reactie .April 2020: andermaal bij jullie onthaal geweest en er zat een andere persoon bij de balie, de vrouw des huizes. Voor de zoveelste keer het probleem uitgelegd. En warempel, er is uiteindelijk iemand langsgekomen, na een jaar. Maar de man zei dat hij dit niet kon oplossen en heeft dan wat foto's genomen om zogezegd te tonen aan zijn baas.Daarna niks meer gehoord!4 mei 2020: aangetekende brief geschreven met uitvoeriger relaas van wat hierboven is vermeld (zie bijlages).15 juni 2020: jullie brief waarin wordt verteld dat, in samenspraak met jullie dakwerker, de nodige werken zullen worden uitgevoerd in september. Door het coronavirus was jullie planning volledig om zeep. Jullie gingen na het verlof contacteren.november 2020: niets meer gehoord na het verlof. Er werd opnieuw telefonisch contact met jullie opgenomen. Een misnoegde dame deed haar beklag dat er niet genoeg geduld werd uitgeoefend! Ze zouden verwittigen wanneer ze langs zouden komen.17 maart 2021: nog steeds niets gehoord. Een nieuwe aangetekende brief werd naar jullie verstuurd.Tot op heden nog geen reactie!Er wordt verwacht dat alles wordt hersteld, dat dit op een correcte manier wordt gedaan en zonder bijkomende kosten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform