Terug

Slecht werk

Opgelost Openbaar

Dakfixer

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. A.

Naar: Dakfixer

21/09/2020

Beste,Ik had met een firma een contract opgesteld om mijn dak te laten renoveren. Na de renovatie en het volledige bedrag te hebben betaald wat op voorhand was afgesproken kwam ik erachter dat de werken niet goed zijn uitgevoerd er bleef zeer veel water over op het dak. Na het aankaarten van het probleem werd mij beloofd dat ze dit in orde zouden brengen nu zijn we inmiddels een maandje later maar krijg ik maar geen antwoord meer van de firma.Ook kreeg ik later een mail waarin stond dat ik nog 500 euro zou moeten betalen boven op het bedrag dat was afgesproken omdat hij anders geen ”verantwoordelijkheid”zou nemen voor de werken

Berichten (5)

Dakfixer

Naar: M. A.

22/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

Dakfixer

Naar: M. A.

22/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

M. A.

Naar: Dakfixer

14/10/2020

Foto’s probleem er blijft meer dan 4cm water hoog liggen

M. A.

Naar: Dakfixer

14/10/2020

Foto’s probleem

Dakfixer

Naar: M. A.

17/02/2021

Beste, Dit is nog steeds zichtbaar wanneer men 'dakfixer' in google intypt. (Zie bijlage)Kan dit ook verwijdert worden aub?Mvg,xxxxxxxxxxxxxxxxOperational Manager+32 xxxxxxxxxxxx Op 17 feb. 2021 om 12:34 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform