Terug

Slecht product

Closed Openbaar

GARD PRO

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: GARD PRO

14/04/2025

Tijdje geleden heb ik een smartwatch gekocht via Gard PRO. Al snel heb ik met hen contact opgenomen omdat de horloge die niet naar behoren werkt. Ze hebben ons dan een nieuwe toegestuurd maar ook hier is de caloriemeting en hartslagmeting niet zoals het hoort en ben ik terug overgestapt naar het merk POLAR. Nadat ze mijn klacht hebben gekregen en de vraag om mijn betaling te laten varen hebben ze mij gewoon een nieuwe horloge toegestuurd die ik zelf nog niet heb open gedaan. Wanneer ik hen dan terug mail met de vraag of ik beide horloges kan retourneren en hierdoor mijn betaling kan geannuleerd worden zeggen ze doodleuk dat de retour periode van 14 dagen erop zit. Dit terwijl ik al 10 dagen heb moeten wachten op de levering van de horloges. Dit is alles behalve klantvriendelijk! Momenteel staat het bedrag nog te betalen via klarna, ik zou hier graag een annulatie op hebben aangezien we de horloge's niet gebruiken. Ik wil ze jullie gerust ook terugsturen op jullie kosten.

Berichten (1)

L. P.

Naar: GARD PRO

22/04/2025

Goedemiddag, Ik kreeg nog geen reactie op mijn klacht of mails omtrent de annulatie van betaling via klarna. Kunnen jullie mij een antwoord bezorgen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform