Zeer recent wat vrij verkrijgbare medicatie gekocht in Etos Hulst. Koop er al enkele jaren naar tevredenheid. Soms ook voor familie enzo.
Tevreden, tot nu.
Betreft:
Etos Ibuprofen Liquid caps
Etos gemaild met fotos over deze rare vorm van de pil + die zwarte zigzagstreep erop. Kreeg mail weer dat ik maar naar de winkel moest, daar ik het fysiek gekocht heb en niet online.
Teruggemaild dat ik daar niet mee akkoord was, ik kon dit probleem ook online gehad hebben, en dan nog, je moet online gaan om te communiceren!
Dan weer mail gekregen dat dit alles geen optie was. Een fabrieksfout kan altijd, maar daar betaal ik niet voor toch? Ik vroeg om me bvb een nieuwe doos op te zenden, en ik de mijne eventueel retour doen (op hun kosten). Helaas pindakaas...
Antwoord op 1e mail:
Beste Dave,
Bedankt voor je mail.
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en nemen klachten serieus.
Gaat het om een A-merk, dan kan je contact opnemen met klantenservice van de leverancier zelf. Het telefoonnummer van de leverancier staat meestal op de verpakking van het artikel en contactgegevens staan altijd op hun website.
Je kunt het artikel in de winkel omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug. Vergeet je de kassabon niet? Mocht je deze niet (meer) hebben dan mag je dit berichtje in de winkel laten zien.
Antwoord op mijn vervolgmail:
Beste Dave,
Bedankt voor je mail.
Helaas winkel met webshop staan apart van elkaar en dat is een winkel aankoop dus moet je terug naar de winkel.
Helaas ik kan niks anders hier van maken excuses hier voor!
Als je gelijk wat koopt in een winkel, en je komt thuis, en het bevat iets foutiefs... dan bied je toch een zekere klantenservice ? !