Terug

slecht medicament

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. L.

Naar: etos

09/07/2024

Zeer recent wat vrij verkrijgbare medicatie gekocht in Etos Hulst. Koop er al enkele jaren naar tevredenheid. Soms ook voor familie enzo. Tevreden, tot nu. Betreft: Etos Ibuprofen Liquid caps Etos gemaild met fotos over deze rare vorm van de pil + die zwarte zigzagstreep erop. Kreeg mail weer dat ik maar naar de winkel moest, daar ik het fysiek gekocht heb en niet online. Teruggemaild dat ik daar niet mee akkoord was, ik kon dit probleem ook online gehad hebben, en dan nog, je moet online gaan om te communiceren! Dan weer mail gekregen dat dit alles geen optie was. Een fabrieksfout kan altijd, maar daar betaal ik niet voor toch? Ik vroeg om me bvb een nieuwe doos op te zenden, en ik de mijne eventueel retour doen (op hun kosten). Helaas pindakaas... Antwoord op 1e mail: Beste Dave, Bedankt voor je mail. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en nemen klachten serieus. Gaat het om een A-merk, dan kan je contact opnemen met klantenservice van de leverancier zelf. Het telefoonnummer van de leverancier staat meestal op de verpakking van het artikel en contactgegevens staan altijd op hun website. Je kunt het artikel in de winkel omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug. Vergeet je de kassabon niet? Mocht je deze niet (meer) hebben dan mag je dit berichtje in de winkel laten zien. Antwoord op mijn vervolgmail: Beste Dave, Bedankt voor je mail. Helaas winkel met webshop staan apart van elkaar en dat is een winkel aankoop dus moet je terug naar de winkel. Helaas ik kan niks anders hier van maken excuses hier voor! Als je gelijk wat koopt in een winkel, en je komt thuis, en het bevat iets foutiefs... dan bied je toch een zekere klantenservice ? !

Berichten (1)

etos

Naar: E. L.

09/07/2024

Beste testaankoop,Bedankt voor je mail. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en nemen klachten serieus. Gaat het om een A-merk, dan kan je contact opnemen met klantenservice van de leverancier zelf.Het telefoonnummer van de leverancier staat meestal op de verpakking van het artikel en contactgegevens staan altijd op hun website.Je kunt het artikel in de winkel omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug. Vergeet je de kassabon niet? Mocht je deze niet (meer) hebben dan mag je dit berichtje in de winkel laten zien.Hopelijk jou voldoende te hebben geinformeerd en ik wens jou dan een fijne dag verder.Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,CharromanieMedewerker Etos klantenserviceWist je dat je op etos.nl/vraag-en-antwoord veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.etos.nl --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 9-7-2024 11:30Aan: info@etos.nlOnderwerp: slecht medicament‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.thread::qcApoIMOHE-Y086NUMKs5kY::


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform