Terug

Slecht geplaatste schuifdeur binnen

Closed Openbaar

De Donder Deuren

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. F.

Naar: De Donder Deuren

16/06/2025

De binnenschuifdeur (glas) werd slecht geplaatst op 21/03/2025 waarop ik onmiddellijk via mail contact heb opgenomen op 23/03/2025 met de leverancier ook m.b.t. de plaatsing van andere 2 houten binnendeuren . De leverancier is weinig communicatief en dienst naverkoop is totaal onprofessioneel. Het lapmiddel dat ze aanbieden voor de glazen schuifdeur na meer dan 2 maanden na de plaatsing is niet aanvaardbaar. Ben zelf opzoek gegaan naar een degelijke oplossing maar geen reactie, na 15' op internet had ik een oplossing maar ben geen expert in de materie. Heb eveneens geen financieel middel om druk uit ter voeren gezien alles voorafgaandelijk diende betaald te worden, wat ik nooit meer zal doen. De mail communicatie kan ik niet opladen maar kan deze wel doorsturen naar jullie.

Berichten (2)

De Donder Deuren

Naar: M. F.

16/06/2025

Beste, De Dienst na verkoop is pas sinds VORIG week hiervan op de hoogte. Geef ons toch tijd om dit te onderzoeken en te bekijken. Uiteraard, komt u direct met grote paarden en test aankoop, google, facebook, en alle tiranie, dit zal zeker niet helpen. U mailde op 25 maart en hierop stuurde we de plaatster. U mailde opnieuw op 25 mei. U hebt op een STANDARD rail Hoogachtend, Van Craenenbroeck Dave De Donder Deuren Stationsstraat 30 - 1745 Opwijk Belgium 052.35.51.07 :www.dedonderdeuren.be s:www.facebook.com/deurendedonder Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 16 juni 2025 12:01 Aan: info@dedo.be Onderwerp: Slecht geplaatste schuifdeur binnen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

M. F.

Naar: De Donder Deuren

17/06/2025

Beste Dave, Dank voor het antwoord en de toon is alles behalve professioneel. Ik wil nogmaals duiden dat de dienst naverkoop op de hoogte gesteld werd op 23/03/2025. Anderzijds werd ik gisteren gecontacteerd door de installateur om volgende week donderdag 26/06/2025 de installatie uit te voeren waarop ik positief geantwoord heb. Als bijlage de mail communicatie ter verklaring en info. mvg,

Bemiddeling door Testaankoop 30 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform