Terug

Skidomein annuleert bestelling van skipassen

Closed Openbaar

SEM Valloire

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: SEM Valloire

05/03/2024

Beste,Op 21.01.2024 hebben we met 4 gezinnen per gezin een bestelling gedaan voor skipassen in het skigebied Valloire.Om deze te bestellen moet je op de website uw aankomstdatum en samenstelling van het gezin opgeven. Zodoende zagen we dat in onze week, de week van 30 maart, er een gratis kind was per betalende volwassene. Wat niet ongebruikelijk is in de wereld van pretparken en toerisme. We betalen de skipassen en krijgen een orderbevestiging/ QRcode om de skipassen af te halen. Op 25.02.2024 krijgen we een terugbetaling van het betaalde bedrag, gevolgd door een mail dat er een bug was op hun website waardoor kinderen in die week per ongeluk gratis waren en ze dus de bestelling eenzijdig annuleren. Detail: de week erna doen ze wel nog deze promotie en zijn kinderen effectief gratis onder de promotie: la Montange est aux enfants. Als klant kan ik niet weten dat dit een fout op hun site is, en hebben ze volgens mij geen reden tot eenzijdig annuleren van het contract. Daarop heb ik een brief geschreven naar de persoon van Valloire, maar tot op heden zonder reactie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform