Terug

Service van de Bank BNP

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: BNP Paribas Fortis

18/04/2019

Aansluitend met je Radio 1 bericht over de stijgende Bankkosten. 1. In het BNP kantoor te Sint-Truiden werden in febr. 2019 plots alle uittreksels printers (4) met computer plots weggehaald, zonder enige verwittiging. Ouderen moeten nu proberen in kantoor te betalen via een kleine tablet of betalen 1,50 € per afgegeven overschrijving. Is dat geen diefstal? Deze Bank voor een wereld van verandering doet niets voor hun oudere klanten buiten enkele les-sessies voor hun app Easy Bank. Het ongenoegen was enorm en de BNP bank zou deze manier van werken niet meer verder uitplooien. Wij zouden hier in STR. willen dat men minstens 2 printers terugplaatst. Klachten bij de bank zelf leveren een heel lange brief op van het mailto:klachtenmanagement@bnpparibasfortis.com (dames V. Vandecruys en S. Coppens). Daarin durven ze dan nog beweren dat de Bank maximaal inspeelt op de behoeften van hun klanten!! 2. Wij (beiden > 80 j.) hebben geopteerd voor uittreksels per post en we betalen dus nu elke week portkosten!!3. Samen worden nu andere kosten gecreëerd. Mag ik ze even opsommen?- verrichtingskosten- equiperingskosten- gebruikskosten- portkosten- kaartkosten!Misschien dat jullie als Test Aankoop meer druk kunt uitoefenen op BNPParibasFortis?

Berichten (1)

BNP Paribas Fortis

Naar: R. S.

18/04/2019

Geachte mevrouw,Geachte heer,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en wij bedanken u hiervoor. Onze medewerkers beantwoorden deze zo spoedig mogelijk.Opgelet: dit is een automatisch bericht. Alvast bedankt om hierop niet te antwoorden.U kunt uw vragen ook stellen op www.bnpparibasfortis.be/community.Hoogachtend. BNP Paribas Fortis NVT +32(0)2 762 60 00Warandeberg 3, 1QA5E, 1000 Brussel www.bnpparibasfortis.be======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy:s:www.bnpparibasfortis.com/footer-pagesrivacy-policy======================================================


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform